شبکه شهر‌های خلاق فرهنگ و هنر تمدید شد
کد خبر: 3832357
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

شبکه شهر‌های خلاق فرهنگ و هنر تمدید شد

گروه ادب ــ دبیر اجرایی شبکه شهر‌های خلاق فرهنگ و هنر از تمدید زمان ارسال آثار تا ۲۵ مردادماه خبر داد.

طرحی برای توسعه عدالت فرهنگی/ شبکه شهر‌های خلاق فرهنگ و هنر تمدید شدابراهیم حیدری، دبیر اجرایی شبکه شهر‌های خلاق فرهنگ و هنر در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: طرح «شبکه شهر‌های خلاق فرهنگ و هنر» به همت معاونت امور هنری وزارت ارشاد برگزار می‌شود که در ابتدا مهلت ارسال آثار ۱۰ مرداد اعلام شده بود، اما با توجه به استقبال مخاطبان و پیشنهاد معاونت امور هنری، این زمان تا ۲۵ مردادماه تمدید شد.

وی افزود: این طرح در راستای شناسایی ظرفیت‌های پنهان در هر زیست بوم یا شهر اجرا می‌شود و هدف اصلی آن توسعه عدالت فرهنگی و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی در فضای شهری است که با نگاه آمایشی انجام می‌شود.

حیدری ادامه داد: این اولین دوره طرح یادشده بوده و در هفت شاخه فرهنگی و هنری مانند هنر‌های تجسمی، هنر‌های نمایشی، موسیقی، سینما، هنر‌های صناعی و سنتی، ادبیات، مد و لباس برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت: آثار و طرح‌های ارسالی باید از شهرستان‌ها به استان‌ها ارسال شود و پس از تجمیع آن‌ها، آمار کلی اعلام خواهد شد و هنوز آمار مشخصی نداریم.

همچنین، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی شبکه شهر‌های خلاق فرهنگ و هنر www.creative-cities.ir مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۰۲۱۸۸۳۱۸۶۵۲، ۰۲۱۸۸۳۱۸۶۵۸، ۰۲۱۶۶۷۰۵۱۰۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha