احیای امر به معروف در ادارات کرمان با جدیت پیگیری می‌شود
کد خبر: 3837303
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

احیای امر به معروف در ادارات کرمان با جدیت پیگیری می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان بسیج کارمندان کرمان با بیان اینکه داشتن ادارات اسلامی در نظام اسلامی یک ضرورت است، گفت: تقویت روحیه و تفکر بسیجی و انقلابی و احیای امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات با جدیت پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، جواد جلالی، رئیس سازمان بسیج کارمندان استان کرمان امروز یکشنبه، 3 شهریور در مراسم روز بسیج قشر کارمندان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید رجایی و شهید باهنر گفت: شهید حاج حسین بادپا شهید شاخص بسیج کارمندان استان کرمان در سال جاری است.

وی با بیان اینکه امسال خدمت به محرومان جامعه اولوبت اول بسیج کارمندان است و به همین دلیل میز خدمت را راه‌اندازی کردیم، افزود: اولویت دوم ما تعامل و همکاری با ادارات برای رفع مشکلات مردم در جامعه است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کرمان با اشاره به اینکه تحقق شعار سال را با جدیت پیگیری می‌کنیم، بیان کرد: جلساتی با ذی‌حسابان ادارات برگزار و مقرر شد خرید ادارات از کالاهای ایرانی و تولیدات داخلی باشد.

وی با بیان اینکه داشتن ادارات اسلامی در نظام اسلامی یک ضرورت است، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا و احیای امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات با جدیت پیگیری می‌کنیم.

جلالی با اشاره به اینکه تقویت روحیه و تفکر بسیجی و انقلابی در ادارات را با اجرای برنامه‌های مختلف در دستور کار قرار دادیم،  یادآور شد: میز خدمت ادارات در نمازهای جمعه فعال است و آخرین میز خدمت جمعه هفته گذشته با حضور استاندار کرمان در مصلای امام علی(ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه 255 پایگاه بسیج کارمندی در قالب 17 حوزه بسیج کارمندی در سطح استان فعال است، تأکید کرد: تمامی این پایگاه‌ها اهداف سازمان بسیج کارمندی را در ادارت دنبال می‌کنند.

انتهای پیام

captcha