15 هزار دانش‌آموز نیازمند در کردستان شناسایی شدند
کد خبر: 3838596
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

15 هزار دانش‌آموز نیازمند در کردستان شناسایی شدند

گروه اجتماعی- مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان از شناسایی 15 هزار دانش‌آموز نیازمند در استان خبر داد و گفت: این دانش آموزان برای تأمین هزینه‌های تحصیلی خود نیازمند توجه بیشتر خیرین هستند.

به گزارش ایکنا از کردستان، فرانک قدسی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان در حاشیه پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی میدان آزادی سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها این است که به فکر دانش‌آموزان نیازمند باشیم چراکه به دلیل محرومیت‌های خاص خود نیازمند توجه و کمک بیشتر مردم هستند.
وی با اشاره به شناسایی 15 هزار دانش‌آموز نیازمند در سطح استان افزود: این دانش‌آموزان برای تأمین هزینه‌های تحصیلی خود نیازمند توجه بیشتر خیرین هستند.
مدیرکل امور اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: از راه‌های دیگری از جمله انجمن اولیا و مربیان، سازمان‌های مردم نهاد و خانه خیرین و غیره بسیاری از دانش‌آموزان نیازمند را شناسایی و تقسیم بندی کرده‌ایم و از طریق مختلفی به آنها کمک می‌شود.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه کمک به نیازمندان فقط در قالب این جشن‌ها و محدود به این چند روز نباید باشد، عنوان کرد: هدف این است که این برنامه‌ها تلنگری برای آحاد جامعه باشد تا بیشتر به فکر کودکان و دانش‌آموران نیازمند و محروم باشند.
قدسی اعلام کرد: بسیاری از این دانش‌آموزان از لحاظ توانایی‌های علمی در سطح بالایی هستند که اگر مشکلات را از سر راه آنان برداریم قطعا آینده روشنی پیش روی آنان قرار دارد و می‌توان در آینده نیز از توانمندی‌های آنان برای توسعه و پیشرفت کشور بهره‌مند شد.
وی یادآور شد: انتطار می رود مثل همیشه مردم ما حضور فعالی داشته باشند و مهرماه امسال هیچ دانش آموزی را نبینیم که کیف و یا جیبش خالی باشد.
انتهای پیام

captcha