۶۵۴۸ دانش‌آموز نیازمند خراسان‌شمالی در انتظار مهر خیران
کد خبر: 3838769
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

۶۵۴۸ دانش‌آموز نیازمند خراسان‌شمالی در انتظار مهر خیران

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: شش هزار و ۵۴۸ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نیازمند کمک مردم نیکوکار استان هستند.

۶۵۴۸ دانش‌آموز نیازمند خراسان‌شمالی در انتظار مهر خیران

مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی جدید و نیازمندی دانش‌آموزان مددجو به لوازم‌ تحریر و پوشاک مدارس، گفت: شش هزار و ۵۴۸ دانش‌آموز نیازمند استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که امید است با مشارکت خیرخواهانه خیران و نیکوکاران هم‌استانی، بسته‌های فرهنگی، آموزشی و تحصیلی مورد نیاز آن‌ها فراهم شود.

وی از راه‌اندازی پایگاه‌های نیکوکاری در استان خراسان شمالی خبر داد و افزود: جشن عاطفه‌های امسال با عنوان «با رنگ مهر رؤیایی را بسازیم» همزمان با سراسر کشور در مصلاهای نماز جمعه، پایگاه‌های نیکوکاری و مدارس استان اجرا و کمک‌های نقدی و غیر نقدی شامل کیف، کفش و لوازم‌ تحریر مورد نیاز دانش‌آموزان جمع‌آوری و میان آن‌ها توزیع می‌شود.

الهی‌راد با اشاره به برگزاری دو مرحله‌ای جشن عاطفه‌های امسال در استان، گفت: مرحله نخست در تاریخ هفتم و هشتم شهریورماه از طریق پایگاه‌های امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج، جایگاه‌های نماز جمعه برپا شد و مرحله دوم نیز 10 مهرماه به‌صورت ویژه در سطح مدارس استان و با مشارکت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نحوه پرداخت کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند، بیان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند برای کمک به جشن عاطفه‌ها با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد به شماره #۵*۰۵۸*۸۸۷۷* با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

الهی‌راد با بیان اینکه قرار است برای هر کدام از دانش‌آموزان نیازمند، یک بسته تحصیلی ۲۰۰ هزار تومانی شامل کیف، کفش، لباس و نوشت‌افزار تهیه شود، گفت: امید است همه مردم، خیران و دستگاه‌های اجرایی استان کمک کنند تا در سال تحصیلی جدید، دانش‌آموزان نیازمند بتوانند بدون دغدغه و مشکل به امر تحصیل بپردازند.

انتهای پیام

captcha