برپایی نمایشگاه طرح «شمیم حسینی محرم» در یاسوج
کد خبر: 3839612
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

برپایی نمایشگاه طرح «شمیم حسینی محرم» در یاسوج

گروه معارف ــ معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه‌وبویراحمد از برپایی نمایشگاه طرح «شمیم حسینی محرم» در بقعه امامزاده مختار یاسوج خبر داد.

برپایی نمایشگاه طرح «شمیم حسینی محرم» در یاسوج

حجت‌الاسلام قاسم مؤمن‌شاد، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: امروز، 12 شهریورماه ساعت 11 صبح نمایشگاه طرح «شمیم حسینی محرم» در بقعه امامزاده مختار یاسوج با حضور مسئولان استانی افتتاح می‌شود.

وی افزود: تبلیغات اسلامی استان، 60 هیئت مذهبی و مسجد شاخص به اوقاف معرفی کرده و اوقاف از محل نیات واقفان (موقوفه‌های عزاداری امام حسین(ع)،‌ روضه‌خوانی و اطعام ایتام) دیگر استان‌ها، 2 حواله 300 و 500 هزار تومانی به این تعداد اعطا کرده و آن‌ها با مراجعه به نمایشگاه مواد غذایی خاص عزاداری هیئت‌ها شامل برنج، روغن، قند، شکر، شربت و... را دریافت می‌کنند.

معاون فرهنگی اوقاف استان هدف از اجرای این طرح را کارکرد وقف و آثار آن، کارکرد مراکز افق بقاع متبرکه در ترویج مباحث فرهنگی، اجتماعی و قرآنی و تجمیع متمرکز نیات و اجرای آن در مراکز افق بقاع متبرکه اعلام کرد.

حجت‌الاسلام مؤمن شاد گفت: غرفه همه واقف باشیم، غرفه کودک و نوجوان و پرسش و پاسخ، مشاوره خانواده و مسائل شرعی از برنامه‌های جانبی نمایشگاه است، ضمن اینکه نمایشگاه از ساعت 9 تا 12 صبح و 16 تا 19 عصر از امروز تا پنجشنبه پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

استانی بدون موقوفه اباعبدالله(ع)

یادآور می‌شود، استان کهگیلویه‌وبویراحمد موقوفه خاص عزاداری امام حسین(ع) ندارد.

انتهای پیام

captcha