کشورهای دنیا از دفاع مقدس الگوبرداری می‌کنند
کد خبر: 3844005
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

کشورهای دنیا از دفاع مقدس الگوبرداری می‌کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز می‌بینیم کشورهای دنیا از دفاع مقدس ایران و مدیریت این مرز و بوم الگوبرداری می‌کنند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس یعنی هشت سال ایستادگی و مقاومت اظهار کرد: باید دوران دفاع مقدس را حفظ کنیم و نگاه داریم.

وی افزود: دفاع مقدس در دنیا به یک پدیده تبدیل شده است و این امر سبب شده امروز در دنیا احدی که در رأس آن‌ها آمریکا قرار دارد جرأت نکند به ایران کج نگاه کند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: دفاع ایران تنها دفاع از آب و خاک نبود بلکه دفاع از فرهنگ، ارزش و اصول قرآن و رسول خدا و اهل‌ بیت(ع) بود. 8 سال دفاع مقدس دفاع از مقاومت بود که امروز خود را نشان داده است و امروز قدرت فرعون زمان (آمریکا) را منزوی در پشت پنجره‌ها نگاه داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز نظام ما نظام ولایت فقیه است و پشتیبانی از ولایت سبب شده در دنیا منحصر باشد. امنیت و مقاومت منطقه مربوط به ایران است و نگاه بیش از 50 کشور دنیا به ایران است، اسرائیل شعار نیل تا فرات را سر می‌دهد اما امروز خبری از این حرف‌ها نیست و این به‌واسطه اقتدار و قدرت ایران و رهنودهای ولایت‌فقیه است.

وی اظهار کرد: امروز می‌بینیم کشورهای دنیا از دفاع مقدس و سبک و صیانت ایران و مدیریت این مرز و بوم الگوبرداری می‌کنند. اگر ارتش سوم و چهارم دنیا از لبنان حساب می‌برند به‌واسطه این است که آن‌ها از ایران الگوبرداری کرده‌اند.

وی گفت: اگر رئیس جمهور آمریکا رسماً اعلام می‌کند و می‌گوید راجع به ایران چیزی نگفتم یعنی در برابر ایران ناتوان است.

انتهای پیام

captcha