تمام کارگران بازداشت‌شده هپکو آزاد شدند
کد خبر: 3844766
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار خبر داد:

تمام کارگران بازداشت‌شده هپکو آزاد شدند

گروه جامعه ــ مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زیر مجموعه‌های مرتبط در وزارتخانه دستور رفع مشکل کارگران هپکو را ابلاغ کرده است.

به گزارش ایکنا؛ کریم یاوری، مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام خبر آزادی تمامی کارگران بازداشت‌شده هپکو، گفت: استاندار و مسئولان مرتبط استانی با همکاری مؤثر دستگاه قضایی در رفع بازداشتی کارگران، همفکری و همکاری و پیگیری خوبی داشتند.
 
وی افزود: مدیرعامل جدید منصوب شده از سوی سازمان خصوصی‌سازی باید هرچه سریع‌تر نسبت به اخذ تسهیلات مصوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از بانک ملی اقدام و با اولویت مطالبات حقوقی کارگران هپکو را پرداخت و برنامه کار و تولید را ارائه کند. همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت صیانت از نیروی کار و تثبیت اشتغال و پایداری تولید با انجام بازرسی، به صورت مستمر پرداخت به موقع مطالبات کارگران که جزء دیون ممتازه است را به کارفرمایان، سهامداران، مالکان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی یادآوری می‌کند.
 
به گفته مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ بهترین اقدام مؤثر برای تولید در شرکت تولیدی و صنعتی هپکو عملیاتی و اجرائی کردن مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.
 
انتهای پیام
captcha