تبعیت از شهدا جامعه را از انحراف دور می‌کند
کد خبر: 3846222
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۷

تبعیت از شهدا جامعه را از انحراف دور می‌کند

گروه اجتماعی ــ دادستان عمومی و انقلاب اردبیل، تبعیت از راه شهدا را ادای دینی برای آحاد جامعه دانست و گفت: چنین مسیر روشنی می‌تواند جامعه را از هر گزند و انحرافی برهاند.

تبعیت از راه شهدا جامعه را از هر انحرافی دور می‌کندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، روز گذشته، هشتم مهرماه در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدا در اردبیل، اظهار کرد: شهدا با روحیه انقلابی و با تکیه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی پا به میدان نبرد گذاشتند و چنین روحیه‌ای منجر به پیروزی انقلاب شد.

وی افزود: نه تنها تبعیت از اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی بلکه ایثار و جهاد در دفاع از خاک میهن موجب شد تا رزمندگان بسیاری هشت سال در میدان‌های حق علیه باطل ایستادگی کرده و اجازه تجاوز به دشمن ندهند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با تأکید بر اینکه دفاع مقدس همچنان ادامه دارد، افزود: حتی بعد از پایان جنگ تحمیلی نیز دشمن حمله به ارکان نظام را متوقف نساخته و این‌بار با تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی به‌دنبال ضربه به نظام است.

طباطبایی با بیان اینکه بیش از هر زمان دیگری نیازمند تداوم روحیه جهادی و منش شهدا هستیم، اظهار کرد: به‌ویژه در مقابل ترفند‌های مداوم دشمنان باید هوشیارانه و آگاهانه عمل کرد.

وی تبعیت از راه شهدا را ادای دینی برای آحاد جامعه دانست و گفت: چنین مسیر روشنی می‌تواند جامعه را از هر گزند و انحرافی برهاند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تبیین راه شهدا به‌ویژه برای نسل جوان را ضروری دانست و گفت: علاوه بر این، تکریم جایگاه شهید وظیفه تمامی آحاد جامعه است.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha