زنجان در ساماندهی مداحان رتبه یک کشور را دارد
کد خبر: 3846272
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

زنجان در ساماندهی مداحان رتبه یک کشور را دارد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به تقویت هیئت‌های مذهبی تأکید کرد و گفت: زنجان در ساماندهی مداحان رتبه یک کشور را دارد.

زنجان در ساماندهی مداحان رتبه یک کشور را داردحجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: یک هزار و ۵۰۰ هیئت مذهبی در استان زنجان وجود دارد که فعالیت‌های این کانون‌ها تشکل‌ها رو به‌ رشد است.

وی به ساماندهی تشکل‌های مذهبی تأکید کرد و گفت: تشکل‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی نیاز به تقویت دارند و باید دانست که تحقق این امر مهم باعث پیشبرد برنامه‌های تبلیغات اسلامی می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به سامانه طوبی اشاره کرد و افزود: در زمینه ثبت اطلاعات هیئت‌های مذهبی جلو هستیم و باید به حد مطلوب برسیم. البته استان زنجان در ساماندهی مادحین رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی سامانه طوبی اقدام مناسبی در راستای ثبت اطلاعات کانون‌های فرهنگی و مذهبی، کانون مداحان، انجمن‌های اسلامی و تشکل‌های مذهبی است که از سال 95 از آن استفاده می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی ستاد اربعین به تبلیغات اسلامی واگذار شده است، ابراز کرد: کلیپ و لوح‌های فشرده‌ای با محتوای اربعین و آداب زیارت از سوی تبلیغات اسلامی استان آماده شده و بین زائران توزیع خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه موکب‌ها باید از وجود روحانی برخوردار باشند، ابراز کرد: این روحانیون نیز درباره شبهات و احکام توجیه کامل شدند و طی چند روز آینده آموزش مسئولان موکب‌ها در دستور کار است.

انتهای پیام
captcha