ظرفیت اوقاف برای حمایت از اقشار محروم اردبیل بکارگیری می‌شود
کد خبر: 3846404
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

ظرفیت اوقاف برای حمایت از اقشار محروم اردبیل بکارگیری می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی و دیگر اقشار محروم در استان، تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت‌های اوقاف بهره‌گیری کنیم.

ظرفیت اوقاف برای حمایت از اقشار محروم اردبیل بکارگیری می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، صبح امروز، نهم مهرماه در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه حمایت از نیازمندان بر اساس نیت واقفان است، در تلاش خواهیم بود تا از ظرفیت موجود برای حمایت از مددجویان بهزیستی و دیگر اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه نهایت استفاده را ببریم.
وی با تاکید بر ضرورت انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ادارات مختلف استان اردبیل برای استفاده از ظرفیت حداکثری مجموعه‌ها در حمایت از نیازمندان، افزود: اجرایی شدن تفاهم نامه‌های کاربردی نیز از جمله دیگر ضرورت‌های مورد نیاز است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به چگونگی حمایت‌های مجموعه اوقاف استان از مددجویان بهزیستی بیان کرد: تأمین زمین برای سرمایه‌گذاری و ایجاد مراکز حمایت از مددجویان و جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی توسط مراکز غیردولتی از جمله محور‌های همکاری این سازمان می‌تواند باشد.
ستوده تصریح کرد: کمک به تأمین جهیزیه و دیگر هزینه‌های مهم مورد نیاز مددجویان مثل کمک به معیشت آنان و تأمین هزینه درمان و دارو از دیگر مواردی است که سازمان اوقاف و امور خیریه استان اردبیل می‌تواند برای ارتقای خدمات مورد نظر به کار گیرد.
وی با بیان اینکه رسالت اوقاف و امور خیریه، عمل به نیت واقفان و هزینه‌کرد درآمد‌ها بر اساس درخواست وقف‌کنندگان است، افزود: اوقاف در این زمینه از آمادگی لازم برای حمایت واقعی از مددجویان، معلولین، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و غیره برخوردار است.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha