اصفهان شایسته میزبانی مسابقات قرآن است
کد خبر: 3847988
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

اصفهان شایسته میزبانی مسابقات قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس شورای شهر اصفهان گفت: این شهر در هر زمان که میزبان باشد، میزبانی شایسته‌ای انجام خواهد داد و یقین دارم در مسابقات قرآن نیز این میزبانی به بهترین شکل انجام شده است.

قرآن عامل پیشرفت جامعه اسلامی است

علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای شهر اصفهان، در گفت‌وگو با ایکنا، با تأکید بر استفاده از قرآن به‌عنوان کتاب آسمانی مسلمانان، اظهار کرد: هر هنرمندی تمایل دارد که برجسته‌سازی هنر وی منجر به برجسته شدن خودش شود. قاریان قرآن به‌عنوان هنرمندان این حوزه علاقه دارند که با شرکت در برنامه‌هایی نظیر مسابقات، از فرصت‌های قرآنی کشور استفاده کرده و بهره‌مند شوند.

وی افزود: به‌طور جدی نیاز داریم که زیبایی مفاهیم قرآن را به‌صورت دقیق در جامعه جلوه‌گر کنیم و قالب‌های مختلفی همچون قرائت و تفسیر برای این اقدام وجود دارد که می‌توانیم از آن‌ها بهره‌مند شویم و تأثیرات بسیار خوبی بر جامعه بگذاریم.

رئیس شورای شهر اصفهان با بیان اینکه امروز برجسته‌سازی قرآن کریم و مفاهیم آن یکی از نیازهای جدی و اساسی ما در جامعه اسلامی است، گفت: متأسفانه قرآن مقداری در کشور ما مهجور است و ما مأموریم که قرآن را بیشتر در متن زندگی مردم وارد کرده و انس بیشتری میان جامعه و این کتاب آسمانی ایجاد کنیم تا استفاده از ظرفیت قرآن، به پیشرفت جامعه اسلامی منجر شود.

نصر اصفهانی بیان کرد: استفاده از مفاهیم و آموزه‌های قرآنی در جامعه موجب رشد و تعالی فوق‌العاده و چشمگیر اجتماع در زمینه‌های مختلف می‌شود. لازم می‌دانم از همه عوامل اجرایی و برگزارکنندگان این دوره از مسابقات قرآن کریم تقدیر و تشکر کنم. اصفهان در هر زمان که میزبان باشد، میزبانی شایسته‌ای انجام خواهد داد و یقین دارم در این مسابقات نیز این میزبانی به بهترین شکل انجام شده است.

انتهای پیام
captcha