جایگاه تویسرکان در بخش اشتغال‌زایی مطلوب نیست
کد خبر: 3848973
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹

جایگاه تویسرکان در بخش اشتغال‌زایی مطلوب نیست

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرماندار تویسرکان با اعلام نارضایتی از اشتغال‌زایی شهرستان گفت: باید تا پایان سال شاهد اشتغال‌آفرینی بیشتری باشیم.

جایگاه تویسرکان در بخش اشتغال‌زایی مطلوب نیستبه گزارش ایکنا از همدان، سید رسول حسینی فرماندار تویسرکان، امروز ۱۸ مهرماه، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و روند تولید شهرستان به تحقق ۷۳ درصدی تعهد ایجاد اشتغال در تویسرکان و کسب رتبه چهارم در استان در این زمینه سخن گفت و افزود: تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان در سال ۹۸ یک هزار و ۵۱۳ مورد است که ۸۶۴ مورد آن در ۶ ماهه ابتدای سال محقق شده است.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال ۹۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی برای تویسرکان جذب شده که موجب کسب رتبه هفتم در میان ده شهرستان استان شده است ، نارضایتی خود را از عملکرد کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری  شهرستان از این میزان ایجاد اشتغال با توجه به ظرفیت های متنوع در این شهرستان اعلام کرد.

فرماندار تویسرکان اعلام کرد: همه دستگاه‌ها موظفند ظرف یک هفته آینده مبانی ایجاد اشتغال را بررسی و نتایج را اعلام کنند و همچنین عقد قراردادها با موضوع اشتغال را به وی تحویل داده و افزود: اگر با این روند پیش برویم اقتصاد مقاومتی در شهرستان تعطیل است.

انتهای پیام
captcha