تشریح جزییات «طرح تشویقی حافظان قرآن کریم»
کد خبر: 3852989
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

تشریح جزییات «طرح تشویقی حافظان قرآن کریم»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری جزییات «طرح تشویقی حافظان قرآن کریم» را تشریح کرد.

آیت‌الله روحانی، مدیر امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، در تشریح جزییات «طرح تشویقی حافظان قرآن کریم»، اظهار کرد: این طرح شامل افرادی می‌شود که به میزان 5 جزء نسبت به رشته حفظی قبول شده در سال‌های 96 و 97 به محفوظاتشان اضافه شده باشد که این افراد در صورت قبولی در آزمون کتبی اداره ارشاد باید آزمون شفاهی اداره اوقاف و امور خیریه را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: آزمون کتبی اداره ارشاد در تاریخ سوم بهمن‌ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود و افراد برگزیده به آزمون شفاهی اداره اوقاف که در بازه زمانی 5 تا 12 اسفندماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند و حافظان برگزیده در این آزمون، مبلغ 500 هزار تومان کمک‌هزینه سفرهای زیارتی را دریافت خواهند کرد.

روحانی با اشاره به شرایط شرکت‌کنندگان در این آزمون، بیان کرد: کلیه داوطلبان زن و مرد بدون محدودیت سنی مجاز به شرکت در این طرح هستند ضمن اینکه این طرح برای افراد زیر 10 سال و حافظان روشندل بدون برگزاری آزمون کتبی اجرا می‌شود.

یادآوری می‌شود ثبت‌نام در آزمون کتبی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تاریخ 12 آبان‌ماه تا 12 آذرماه در سایت www.quranedu.ir امکان‌پذیر است؛ برای اطلاع از جزییات بیشترِ طرح اینجا را بخوانید.

انتهای پیام
captcha