شهید فهمیده؛ الگوی بارز استکبارستیزی
کد خبر: 3853484
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

شهید فهمیده؛ الگوی بارز استکبارستیزی

گروه اجتماعی ــ مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: شهید فهمیده الگوی دانش‌آموزان برای استکبارستیزی است و باید راه، تفکر و منش این شهید در جامعه ترویج داده شود.

شهید فهمیده؛ الگوی بارز استکبارستیزی

به گزارش ایکنا از البرز، فرزاد شعبانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج، امروز، هشتم آبان در مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت شهید فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی در دبیرستان شهید فهمیده آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد، اظهارکرد: امروز سالروز شهادت اسوه دانش‌آموزان انقلاب اسلامی، شهید« محمد حسین فهمیده» به عنوان روز بسیج دانش‌آموزی تعیین شده است تا مردم به خصوص نوجوانان با فرهنگ بسیجی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

وی افزود: شهید فهمیده، از افتخارآفرینان ملی و همیشگی این سرزمین است که امروزه با توجه به گام دوم انقلاب، ضرورت دارد همه ما به خصوص دانش‌آموزان از این شهید بزرگوار الگوبرداری کنیم.

شعبانی با اشاره به اینکه این نوجوان فداکار در سن ۱۳سالگی در مواجهه با تانک‌های مهاجم عراقی در سال۱۳۵۹ در خرمشهر به شهادت رسید، گفت: شهید محمد حسین فهمیده نوجوانی ایرانی، مسلمان، دیندار و دین‌باور بود که نامش در تاریخ، به همراه نام همه قهرمانان مبارز و خستگی‌ناپذیر و در شمار شهیدان نام‌آشنایی چون شهیدان والامقام دشت خونین کربلا ثبت شد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک کرج در پایان با تاکید براینکه شهید فهمیده الگوی دانش‌آموزان برای استکبارستیزی است و باید راه، تفکر و منش این شهید در جامعه ترویج داده شود، بیان کرد: برای تحقق این مهم دانش‌آموزان امسال نیز همچون سال‌های گذشته بسیجی‌وار در راهپیمایی ۱۳ آبان آبان حضور پیدا می‌کنند تا بار دیگر ولایت‌مداری خود را به نمایش بگذارند.

یادآور می‌شود در این آیین دانش‌آموزان با امام، شهدا و ولایت تجدیدمیثاق کردند و زندگینامه شهید محمد حسین فهمیده نیز قرائت شد.

انتهای پیام
captcha