آزادی 20 زندانی غیر عمد در جشن گلریزان اوقاف همدان
کد خبر: 3856551
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
در هفته وحدت انجام گرفت؛

آزادی 20 زندانی غیر عمد در جشن گلریزان اوقاف همدان

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: در جشن گلریزان، در مجموع کمک‌های نقدی و تعهدات خیرین مبلغ قریب به ۷۰۰ میلیون ریال بود که پیش‌بینی می‌شود ۲۰ زندانی تا ۱۷ ربیع الاول آزاد شوند.

آزادی 20 زندانی غیر عمد در جشن گلریزان اوقاف همدانحجت‌الاسلام علی حسینی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: یکی از طرح‌های سازمان اوقاف اوقاف در راستای حمایت از محرومان و گسترش فعالیت‌های اجتماعی مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است.
معاون فرهنگی اوقاف استان اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح،همزمان با هفته وحدت، جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان نیازمند در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار شد.
حسینی افزود: این مراسم به همت اداره اوقاف و با حضور جمعی از خیرین، مسئولین، اعضای هیئت امنای آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و ستاد دیه همدان در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این مراسم مجموع کمک‌های نقدی و تعهدات خیرین مبلغ قریب به ۷۰۰ میلیون ریال بود که با تلاش‌های عوامل ستاد دیه به عنوان نهاد مسئول آزادی زندانیان غیرعمد، پیش بینی می‌شود ۲۰ زندانی تا ۱۷ ربیع الاول آزاد شوند.
حسینی بیان کرد: شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۸۰۰۱۸۰۰۱ بنام سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای کمپین آزادسازی زندانیان جرائن غیر عمد در دهه وحدت نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نوع دوست سراسر کشور است.

انتهای پیام
captcha