غلبه بر مشکلات اقتصادی نیازمند روحیه بسیجی است
کد خبر: 3857840
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

غلبه بر مشکلات اقتصادی نیازمند روحیه بسیجی است

گروه فرهنگی ــ فرماندار خاش با بیان اینکه بسیج یعنی تلاش خستگی‌ناپذیر در راه تحقق آرمان‌های انقلاب، گفت: بسیج یعنی مجاهدت در راه اهداف مقدس؛ همان‌طور که در دوران دفاع مقدس، بسیج به یاری رزمندگان آمد، امروز نیز برای غلبه بر مشکلات اقتصادی به چنین روحیه‌ای نیازمندیم.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، صاحب‌گل صالحی، فرماندار خاش صبح امروز، 27 آبان‌ماه در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج، گفت: در دوران دفاع مقدس، حضرت امام(ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و تا امروز، واژه «بسیجی» هر روز دامنه گسترده‌تری را دربرمی‌گیرد.

وی ادامه داد: بسیج یعنی تلاش خستگی‌ناپذیر در راه تحقق آرمان‌های انقلاب؛ بسیج یعنی مجاهدت در راه اهداف مقدس. همان‌طور که در دوران دفاع مقدس، بسیج به یاری رزمندگان آمد، امروز نیز برای غلبه بر مشکلات اقتصادی به چنین روحیه‌ای نیازمندیم.

فرماندار خاش بیان کرد: مردم از مسئولان انتظار دارند که روحیه بسیجی و انقلابی داشته باشند؛ تنها با چنین روحیه‌ای است که می‌توان در شرایط دشوار تحریم و بدون اتکا به بیگانه، بر مشکلات فائق آمد.

وی افزود: مجموعه بسیج و سپاه در طول چهار دهه که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، خدمات ارزشمندی ارائه کرده و در حوزه‌های مختلف، حماسه خلق کرده‌اند. بسیجیان همچنین به‌عنوان بازوهای پرتوان دولت در حوزه‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی با شایستگی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

صالحی اظهار کرد: کشور ما امروز به جهاد علمی نیاز دارد؛ جوانان و نوجوانان بسیجی باید در عرصه علمی تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند تا در این عرصه نیز پیشرفت کرده و برای کشورشان افتخارآفرینی کنند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در پایان سال جاری، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این انتخابات، اصل بی‌طرفی را رعایت کرده و به هیچ عنوان از نامزد خاصی اعلام حمایت نکنند. مردم باید خودشان آگاهانه و بدون توجه به قومیت و مذهب افراد، به نامزد اصلح رأی بدهند.

فرماندار خاش به افزایش قیمت بنزین نیز اشاره و بیان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری اعلام کردند، افزایش قیمت بنزین نباید روی قیمت سایر کالاها تأثیر بگذارد، مردم هرگونه گران‌فروشی را به مراجع ذی‌صلاح اطلاع دهند.

انتهای پیام
captcha