دشمنان می‌خواهند مردم را از نظام دور کنند
کد خبر: 3861977
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵

دشمنان می‌خواهند مردم را از نظام دور کنند

گروه اجتماعی ــ معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: دشمنان به دنبال این هستند که با وارد کردن فشار حداکثری مردم را به کف خیابان‌ها کشانده و آنها را از نظام و انقلاب دور کرده و ضربه کاری خود را بزنند.

دشمنان می‌خواهند مردم را از نظام دور کنند

به گزارش ایکنا از البرز، سردار رمضان شعبانی ساروئی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، 14 آذر در همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی که در ستاد فرماندهی انتظامی البرز برگزار شد، اظهارکرد: در اغتشاشات اخیر برخی قرآن و مصلی را آتش زدند و به دنبال ضربه زدن به باورهای مردم هستند.
وی با تاکید براینکه متاسفانه سبک زندگی ما به شدت در خطر است و چند سال پیش رهبر معظم انقلاب این موضوع را مطرح و هشدار داده بودند، افزود: اغتشاش‌های دو هفته گذشته نشان داد که با چالش‌هایی در تحقق جامعه اسلامی مواجه هستیم و باید برای این چالش‌ها فکری اساسی کرد.
این مسئول بیان کرد: بخش اعظم چالش‌ها به بیرون از نظام بازمی‌گردد که ما را تهدید می‌کنند، می‌خواهند تفکر لیبرالیسم را در کشور پیاده کنند، دشمن برای اجرای مقاصد خود از فضای مجازی استفاده می‌کند، همانگونه که در آشوب‌های اخیر دیدیم که تا موقعی که اینترنت وصل بود این حرکت رو به جلو بود، اما زمانی که اینترنت قطع شد شیرازه کار از آشوبگران گرفته و جریان خیلی زود جمع شد.
وی ادامه داد: بخشی از مردم نسبت به وضع موجود و فشارهای اقتصادی اعتراض دارند، بیش از یک سال است که جلیقه زردها در فرانسه اعتراض می‌کنند اما یک بانک آتش نزدند، چرا که این فرهنگ مردم شده که به منابع خود آسیبی وارد نکنند.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه ۸۰ درصد جوانانی که در مسائل اخیر دستگیر شده زیر ۳۰ سال و از نظر تحصیلی نیز دیپلم و زیر دیپلم بودند گفت: دشمنان به دنبال این هستند که با وارد کردن فشار حداکثری مردم را به کف خیابان‌ها کشانده و آنها را از نظام و انقلاب دور کرده و ضربه کاری خود را بزنند.
شعبانی افزود: مشکلات اقتصادی وجود دارد اما دشمنان به دنبال نفاق هستند چرا که به خوبی می‌دانند که مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند .

انتهای پیام
captcha