توزیع ۱۵ میلیون تومان اقلام بهداشتی در مدارس ملایر
کد خبر: 3862260
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

توزیع ۱۵ میلیون تومان اقلام بهداشتی در مدارس ملایر

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد: تعداد زیادی اقلام بهداشتی در بین ۵۰ مدرسه ملایر با اعتباری بالغ بر 15 میلیون تومان در حال توزیع است.

توزیع ۱۵ میلیون تومان اقلام بهداشتی در مدارس ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حمیدرضا نوروزی معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر صبح امروز 16 آذرماه، در حاشیه توزیع اقلام بهداشتی در مدارس ملایر اظهار کرد: تعداد زیادی اقلام بهداشتی در بین ۵۰ مدرسه معرفی شده از سوی آموزش و پرورش در حال توزیع است.
وی اعتبار هزینه شده برای این تعداد اقلام بهداشتی را ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به نیاز مدارس و در صورت نیت واقف این اداره آمادگی کمک به دانش آموزان در سایر زمینه‌ها از جمله پوشاک را دارد.
وی با بیان اینکه این اقدام بهداشتی با همفکری بهداشت و درمان ملایر، آموزش و پرورش و به همت اداره اوقاف و امور خیریه در راستای پیشگیری از آنفولانزا و سلامت و بهداشت دانش آموزان انجام شده است، افزود: این اقلام شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده است.
نوروزی توزیع سه هزار بسته لوازم‌التحریر و کیف در قالب طرح مهر تحصیلی در ابتدای سال جاری با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان، تعمیر و تجهیز مدارس موقوفه، کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان در راستای نیت واقف و.... را نیز از دیگر اقدامات این اداره در کمک به مدارس برشمرد.

انتهای پیام
captcha