آذریزدی، مارکز و اگزوپری را جا گذاشت
کد خبر: 3866280
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
پرفروش‌های امیرکبیر در پاییز ۹۸؛

آذریزدی، مارکز و اگزوپری را جا گذاشت

گروه ادب ــ مجموعه ««قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» نوشته مهدی آذریزدی در صدر پرفروش‌های انتشارات امیرکبیر در پاییز ۹۸ قرار گرفت و «من و کودک من» هم با قیمت پشت جلد ۱۸۰ هزار تومانی هشتمین کتاب پرفروش امیرکبیر شد.

آذریزدی، مارکز و اگزوپری را جا گذاشتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی انتشارات امیرکبیر، پنج عنوان کتاب پرفروش این انتشارات در ماه‌های مهر، آبان و آذر اعلام شد. طبق این گزارش به ترتیب عناوین «قصه‌های خوب برای بچه‌ها خوب» (۸ جلدی) نوشته مهدی آذریزدی، «اصول فلسفه و تعلیم و تربیت» نوشته علی شریعتمداری، «توصیف ساختمان دستوری زبان فارسی» نوشته محمدرضا باطنی، «صد سال تنهایی» اثر گابریل گارسیا مارکز به ترجمه بهمن فرزانه و «شازده کوچولو» اثر آنتوآن دوسنت اگزوپری به ترجمه محمد قاضی در صدر پنج عنوان پرفروش انتشارات امیرکبیر در پاییز ۹۸ قرار گرفتند.

همچنین کتاب‌های «طبیب عجیب» تألیف مصطفی طهمورثی‌نژاد، «قفس» نوشته یاسمن درستی، «من و کودک من» تألیف جواد فیض، «کشتن مرغ مینا» اثر هارپر لی به ترجمه فخرالدین میررمضانی و «اختلالات یادگیری» نوشته عزت‌الله نادری و مریم سیف نراقی هم در رتبه‌های پنجم تا دهم پرفروش‌های انتشارات امیرکبیر در سه ماه پاییز سال جاری قرار گرفتند.

قرار گرفتن کتاب «من و کودک من» در میان ۱۰ عنوان پرفروش پاییزی انتشارات امیرکبیر در حالی است که این کتاب که حاوی مهارت‌های فرزندپروری و تربیتی بوده و با قیمت پشت جلد ۱۸۰ هزار تومان راهی بازار نشر شده است.

انتهای پیام
captcha