ثبت وقف جدید در شهرستان اردبیل
کد خبر: 3867851
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

ثبت وقف جدید در شهرستان اردبیل

گروه اجتماعی- رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان اردبیل از ثبت وقف جدید در این استان با ارزش تقریبی شصت میلیارد ریال و راه‌اندازی دفتر مشاوره وقف در اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان اردبیل خبر داد.

ثبت وقف جدید در شهرستان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، رضا ایمانی، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان اردبیل، روز گذشته نهم دی ماه در جمع تعدادی از خبرنگاران گفت: وراث مرحوم دکتر علی مناف زاده چهارواحد خدماتی مطب را در سرچشمه اردبیل وقف کردند.
ایمانی گفت: ارزش تقریبی این موقوفه شصت میلیارد ریال تعیین شده است و نیت این وقف جهت ایجاد مرکز درمانی بیماران سرطانی است.
ایمانی با اشاره به راه‌اندازی دفتر مشاوره وقف در اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان اردبیل گفت: کارشناسان ادارات اوقاف با مشاوره به نیکوکاران و خیرین خیراندیش وظیفه جهت‌دهی به نیات واقفین را به سمت نیاز‌های روز جامعه دارند.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان اردبیل گفت: وقف در صورتی می‌تواند گره‌های بی شماری را باز کند که نیت وقف‌های خیرین نیاز‌های روز جامعه باشد و بی‌شک تأثیرگذاری بیشتری در جامعه خواهد داشت.
ایمانی یادآور شد: وقف در حوزه قرآن، تبلیغ دین، سلامت، پژوهش و علم از جمله نیاز‌های روز جامعه است که با وقف می‌توان در این زمینه‌ها گره گشایی کرد.

انتهای پیام
captcha