آمریکا با ترور سردار سلیمانی حقارت خود را به جهان نشان داد
کد خبر: 3868865
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
امام جمعه بوکان:

آمریکا با ترور سردار سلیمانی حقارت خود را به جهان نشان داد

کانون خبرنگاران نبأ ــ ملاعباس احمدی بیان کرد: آمریکا با این کار حقارت خود را به جهان نشان داد و بداند که در سپاه مقتدر اسلامی ایران ادامه‌دهندگان راه سردار سلیمانی زیاد هستند و پاسخ این کار را خواهند داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ملاعباس احمدی، امام جمعه بوکان، 13 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در ابتدا شهادت بزرگ مرد جهان اسلام و شیرمرد مقاومت و پایداری، سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و مسئولان و خادمان نظام و مردم تسلیت گفت و اظهار کرد: آمریکا با این ترور مخفی نشان داد که کشوری ترسو و بی‌جرئت است.
وی افزود: آمریکا با این کار حقارت خود را به جهان نشان داد و بداند که در سپاه مقتدر اسلامی ایران ادامه‌دهندگان راه سردار سلیمانی زیاد هستند و پاسخ این کار را خواهند داد.
امام جمعه بوکان بیان کرد: انسان جایزالخطاست؛ بعضی وقت‌ها فرد در صورت ارتکاب گناه باز می‌گردد و توبه می‌کند، پس ما حق نداریم به کسی توهین کنیم که شاید فردا او توبه کند و از ما پاک‌تر شود.
وی ادامه داد: ما عاری از عیب و نقص نیستیم و به جای پرداختن به عیب دیگران و غیبت باید به خدا پناه ببریم و به تزکیه نفس خود بپردازیم.
ملاعباس احمدی با بیان اینکه باید هوشیار باشیم چراکه گاهی سکوت و حرف نزدن ما را نجات می‌دهد، گفت: زبان یکی از نعمت‌های خداوندی است که خداوند بر ما عطا کرده تا به‌وسیله آن درباره راهکارها و مسائل و... بحث کنیم نه اینکه با بهتان، غیبت و ... دیگران را دچار گرفتاری کنیم.
وی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در بوکان، اظهار کرد: این طرح به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان در حال اجراست و شما عزیزان می‌توانید با مقدار خیلی خیلی اندک، ماهانه حامی ایتام و محسنین باشید و سعادت دنیوی و اخروی خود را رقم بزنید.
امام جمعه بوکان با اشاره به زمان نزدیک شدن انتخابات مجلس، گفت: ما وظیفه داریم به افراد اصلح رأی بدهیم؛ ما از کاندیدا‌ها و طرفدارهای‌شان خواهش می‌کنیم از ترور شخصیت دوری کنند و همدیگر را تخریب نکنند؛ داشته‌ها و برنامه‌های اینده خود را بگویند و دنبال تخریب دیگران نباشند. هرچه می‌گویند از راه خیر و درست باشد و با اعمال خوب به بندگان خدا خدمت کنند.
در پایان نمازگزاران با سر دادن شعارهایی علیه استکبار، حمایت و انزجاز خود از ترور سردار والای اسلام قاسم سلیمانی را اعلام کردند.
خالد چوروکه
انتهای پیام
captcha