بررسی راه‌های همکاری جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان
کد خبر: 3870005
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

بررسی راه‌های همکاری جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان

گروه اجتماعی ـ در جلسه‌ای مشترک راه‌های همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال‌وبختیاری با جهاد دانشگاهی استان بررسی شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری 17 دی ماه در جلسه مشترک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال‌وبختیاری با جهاد دانشگاهی استان، ضمن تشریح فعالیت‌های جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است که در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اشتغال در استان فعالیت می‌کند.

رضایی کار جهادی را شالوده جهاددانشگاهی دانست و بیان کرد: جهاددانشگاهی با روحیه جهادی و با عزم راسخ با تمام توان علمی و اجرایی در تلاش است گام‌های مؤثری در توسعه استان و نیز رفع مشکلات بر دارد و این نیازمند حمایت مسئولان در استان است.

علی شهریارپور در این دیدار حمایت و کمک به جهاددانشگاهی را ضروری دانست و افزود: ما معتقد هستیم که کمک و حمایت از جهاددانشگاهی ضروری است و با این حمایت بخشی از وظیفه خود را در قبال کار ارزشمندی که توسط جهاددانشگاهی انجام می‌شود، جبران می‌کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: جهاد دانشگاهی هم جهاد است هم دانشگاه و در این نهاد کارهای علمی، پژوهشی و اثر گذار توسعه‌ای استان با رویکرد جهادی پیش می‌رود، رویکردی که باعث بالا رفتن کیفیت و سرعت عمل کار خواهد شد.

شهریارپور ارتباط با مراکز علمی و پژوهشی را اولویت سازمان برنامه‌ریزی استان برشمرد و افزود: قطعاً همکاری با نهاد علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی از برنامه‌های سازمان است تا بتوانیم از ظرفیت‌های این نهاد انقلابی در رفع مشکلات و نیز رونق استان بیشترین استفاده را ببریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان این دیدار را شروع همکاری‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با جهاددانشگاهی دانستو گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آمادگی خود را در راستای همکاری و حمایت از جهاددانشگاهی اعلام می‌کند و قطعا ًتداوم جلسات و نشست‌های تخصصی کارشناسان با برنامه‌ریزی و ارائه راهکارها می‌تواند در توسعه استان اثر گذار باشد.

انتهای پیام
captcha