حمایت جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس از سپاه
کد خبر: 3871966
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸

حمایت جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس از سپاه

گروه معارف ـ با توجه به هجمه‌های گسترده دشمنان علیه سپاه، جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس طی نامه‌ای خطاب به فرمانده‌كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت خود را از اين نيرو اعلام كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، با توجه به اتفاقات اخیر و هجمه‌های گسترده دشمنان علیه سپاه در جنگ نرم، جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس نامه‌ای به فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر كرد.
در این نامه آمده است:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
برادر عزیز سردار سلامی
با سلام و تحیت
سیلی محکم و مقتدرانه سپاه، به چهره منحوس آمریکا را به شما پاسداران عزیز و جان برکف تبریک و تهنیت می‌گوییم. بی‌تردید تاریخ، این شکست بی نظیر و تاریخی آمریکا را در حافظه خود ثبت خواهد نمود.
همچنین شهادت همرزم عزیزتان سردارسپهبد سلیمانی را تبریک و تسلیت می‌گوییم. شهیدی که مردم قدرشناس ایران اسلامی در بدرقه پیکر پاک او، سنگ تمام گذاشتند و تشییع جنازه او را رفراندومی مجدد به نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دادند.
بسیار طبیعی است که آمریکای جنایتکار و زخم خورده، در پی انتقام برآید و با سوءاستفاده از فاجعه سقوط هواپیما و با تحریک عوامل داخلی خود، فضای کشور را به سوی اغتشاش و آشوب سوق دهد.
تجمعات محدود داعشی‌های وطنی و سر دادن شعار علیه پاسداران محبوب و پاره کردن تصاویر شهید سلیمانی، از مصادیق بارز این واقعیت است، البته سقوط هواپیمای مذکور و جان باختن شمار قابل توجهی از هموطنان عزیزمان و اتباع دیگر کشورها، بسی جای اندوه و تاسف است و باید به بازماندگان این عزیزان تسلیت گفت ولی اینکه ایادی داخلی آمریکا سعی دارند با پررنگ کردن این حادثه، آن پیروزی بزرگ و بی‌سابقه در تاریخ را تحت‌الشعاع قرار دهند، از مصادیق عقده‌گشایی از مجموعه جان بر کفی است که امنیت و آرامش چهل ساله ایران، مرهون جانفشانی‌های آنان است.
جامعه اساتید حوزه علمیه فارس، حمایت همه جانبه خود را از شما عزیزان اعلام می‌دارد و توفیقات بیشتر تان را از درگاه خدای بزرگ مسئلت دارد.

انتهای پیام
captcha