تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم در همدان
کد خبر: 3874785
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم در همدان

گروه اجتماعی ـ سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم همدان با موضوع کاهش جرایم خشن خبر داد.

تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان، مهدی الماسی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری با اشاره به اجرای طرح ملاحظات امنیتی و انتظامی در جهت کاهش خشونت در جامعه توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود در کاهش جرایم خشن با تمرکز بر قتل، نزاع فردی و جمعی استفاده می‌شود.
الماسی به تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم استان همدان با موضوع کاهش جرائم خشن اشاره کرد و اظهار کرد: مصرف روانگردان‌ها توسط مجرمین حوزه خشونت موجب بروز رفتارهای تهاجمی، پرخاشگری و خشونت می‌شود.
وی افزود: عدم توجه جوانان به تبعات و آثار سوءمصرف مواد روان‌گردان و گرایش آنان به این گونه مواد شیمیایی که اختلالات رفتاری را در فرد موجب می‌شود، ریسک ارتکاب و بروز خشونت در جامعه را افزایش و موجب بروز رفتارهای مجرمانه می‌شود، لذا انجام اقدامات پیشگیرانه در این زمینه اهمیت بالایی دارد.
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان اظهار امیدواری کرد با اجرای طرح مذکور از ارتکاب جرایم خشن پیشگیری شود.

انتهای پیام
captcha