زلزله «خان‌زنیان» تاکنون ۳۳ مصدوم بر جای گذاشته است
کد خبر: 3874844
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

زلزله «خان‌زنیان» تاکنون ۳۳ مصدوم بر جای گذاشته است

گروه اجتماعی ــ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان زلزله خان‌زنیان گفت: این زلزله تاکنون ۳۳ مصدوم بر جای گذاشته است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز، علی اكبری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 8 بهمن‌ماه با تأیید مصدومیت ۳۳ نفر بر اثر وقوع زلزله در منطقه خان‌زنیان گفت: در پی وقوع زلزله در خان زنیان، تاکنون ۳۳ نفر مصدوم شده‌اند که از این تعداد دو نفر به منظور بررسی و مراقبت بیشتر به بیمارستان نمازی شیراز منتقل و بقیه مصدومان در محل مداوا شدند.

وی با بیان اینکه تمامی بیمارستان‌های استان در حالت آماده‌باش به سر می‌برند، افزود: در همان دقایق اولیه وقوع زلزله، تیم‌های واکنش سریع و ارزیاب اورژانس به منطقه خان‌زنیان اعزام شدند، همچنین چهار دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به محل اعزام شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به غیر قابل پیش‌بینی بودن وقوع زلزله اظهار کرد: تیم‌های درمانی دانشگاه در برابر بلایای طبیعی و بحران‌ها آمادگی کامل دارند و به هموطنان ارائه خدمت می‌کنند.

اکبری از مردم خواست برای ارتقای سطح ارائه خدمات به مصدومان و راه‌های دسترسی تیم‌های سلامت و تردد بهتر خودروهای امدادی، از حضور در محل حادثه خودداری کنند.

وی افزود: لازم است مردم از سالم بودن دودکش‌های بخاری و انشعابات گاز، اطمینان حاصل کنند تا از هرگونه حادثه‌ای جلوگیری شود.

انتهای پیام
captcha