شرکت ۲۵۰۰ لرستانی در آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3875488
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

شرکت ۲۵۰۰ لرستانی در آزمون سراسری قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، همزمان با سراسر کشور در ۹ حوزه شهرستانی و با حضور بیش از ۲۵۰۰ قرآن‌آموز در لرستان برگزار شد.

شرکت۲۵۰۰ لرستانی در آزمون سراسری قرآن و عترتبه گزارش ایکنا از لرستان، هم‌زمان با سراسر کشور جمعه، یازدهم بهمن هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، در ۹ حوزه شهرستانی و با حضور بیش‌ از ۲۵۰۰ قرآن‌آموز در لرستان برگزار شد.

احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در جریان بازدید از حوزه برگزاری هجدهمین آزمون قرآن و عترت در خرم‌آباد، گفت: بیش‌ از ۲۵۰۰ قرآن‌آموز برای حضور در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۹۷۹ نفر در بخش کتبی، ۲۷۱ نفر در بخش شفاهی زیر ده سال و ۳۵۹ نفر در بخش آزمون الکترونیکی ثبت‎نام کرده‎اند.

وی افزود: نتایج این آزمون توسط معاونت قرآن و عترت اعلام و شرکت‌کنندگانی که نمره بالای ۷۰ کسب کنند در این آزمون پذیرفته خواهند شد.

بنا بر این گزارش، در این دوره گروه ترجمه و مفاهیم قرآن‌کریم در دو رشته تفسیر سوره بقره و ترجمه و درک معانی سوره بقره، گروه معارف اهل‌بیت(ع) در دو رشته حفظ و ترجمه نهج‌البلاغه و حفظ و ترجمه صحیفه سجادیه و نیایش‌های امام سجاد(ع) و همچنین گروه حفظ قرآن کریم در ۹ رشته حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء اول، حفظ سوره بقره، حفظ ۵ جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول، حفظ ۲۵ جزء اول و حفظ کل، و گروه آموزش‌های الکترونیکی در دو رشته سبک زندگی و سیره معصومین(ع) یک و ۲ و روخوانی قرآن‌ کریم برگزار شد.

برگزاری گروه آموزش‌های الکترونیکی شامل سبک زندگی و سیره معصومین(ع) با همکاری سامانه مجازی نورالمجتبی و روخوانی قرآن‌ کریم نیز با همکاری سامانه مجازی «حامیم» صورت پذیرفت.

انتهای پیام
captcha