اعزام تیم پزشکی بیمارستان بعثت به مناطق محروم تویسرکان
کد خبر: 3878416
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

اعزام تیم پزشکی بیمارستان بعثت به مناطق محروم تویسرکان

مدیر روابط عمومی بیمارستان بعثت همدان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و اربعین سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعضای كانون بسيج جامعه پزشكی این مجتمع جهت معاينه و درمان رايگان به شهر تویسرکان اعزام شدند.

اعزام تیم پزشکی بیمارستان بعثت به مناطق محروم تویسرکانابراهیم بختیاری، مدیر روابط عمومی بیمارستان بعثت همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و اربعین سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعضای كانون بسيج جامعه پزشكی این مجتمع جهت معاينه و درمان رايگان به شهر تویسرکان اعزام شدند.
مدیر روابط عمومی مجتمع آموزشی درمانی بعثت افزود: این اعزام به درخواست سازمان اوقاف وامورخیریه شهرستان تویسرکان انجام شد و از صبح روز دوشنبه، 21 بهمن ماه تا غروب همان روز به طول انجامید.
وی اضافه کرد: این تیم مشتمل بر پزشک متخصص جراحی ارتوپد، متخصص جراحی مغز واعصاب، جراحی عمومی و اطفال، پرستار و کارشناس بهداشت محیط بود که هر یک براساس تجربه و تخصص خود در زمینه‌های مربوطه به مراجعین خدماتی ارائه کردند.
مسئول تیم اعزامی به مناطق محروم تویسرکان با بیان اینکه در این اردوی جهادی تعداد 60 بیمار معاینه شد ابراز کرد: خدمات بهداشتی درمانی این اکیپ پزشکی به شکل کاملا رایگان ارائه گردید.
بختیاری گفت: با هماهنگی و همکاری که ظرف یکماه گذشته توسط بیمارستان بعثت و ادارات اوقاف وامور خیریه، کمیته امداد، بهزیستی وهیات امنا مساجد روستا‌ها و شهر تویسرکان صورت گرفت افراد بیماری که بعلت مضیقه مالی توان مراجعه به مراکز درمانی را نداشتند به محل استقرار اردو دعوت و تحت معاینه و درمان قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: این روش ارائه خدمات در زمان اعزام تیم بدیع، هدفمند و موثر است که در آینده نیز با یاری خداوند سایر اعزام‌ها به همین شکل انجام خواهد داشت.

 

انتهای پیام
captcha