نماز جماعت در مساجد چهارمحال‌و‌بختیاری تعطیل نشده است
کد خبر: 3883801
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

نماز جماعت در مساجد چهارمحال‌و‌بختیاری تعطیل نشده است

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال‌و‌بختیاری گفت: هیچ بیانیه‌ای برای لغو نماز جماعت در مساجد استان از سوی این مرکز صادر نشده است.

نماز جماعت در مساجد چهارمحال‌و‌بختیاری تعطیل نشده است

در پی انتشار اطلاعیه‌ای مبنی بر اینکه «مرکز رسیدگی به امور مساجد در بیانیه جدیدی وضعیت فعالیت مساجد با توجه به گسترش و شیوع ویروس کرونا را ترسیم و برگزاری نماز جماعت تا اطلاع ثانوی را لغو کرد» در فضای مجازی، رسانه ایکنا به منظور بررسی صحت این خبر با مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال‌وبختیاری گفت‌وگوی کوتاهی داشت که در ادامه می‌آید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا ملک‌محمدی، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: هیچ بیانیه‌ای از این مرکز برای لغو نماز جماعت در مساجد صادر نشده است و اگر در مسجدی نماز جماعت تعطیل شده است به صلاحدید اعضای هیئت امنای مسجد، با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری در آن منطقه صورت گرفته است.

وی افزود: برگزاری نماز جماعت با رعایت نکات بهداشتی ممنوعیتی ندارد.

حجت‌الاسلام ملک‌محمدی در رابطه با ضد عفونی کردن مساجد سطح استان، گفت: چند روز پیش با مسئولان بهداشتی استان مکاتبات و نامه‌نگاری‌هایی انجام و از آن‌ها درخواست شد تا مساجد، مصلی‌ها و نمازخانه‌های استان ضدعفونی شود که امیدواریم این اقدام هر چه سریعتر انجام شود تا روند عبادی مردم در مساجد با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام
captcha