راه‌اندازی پویش «هر خانه یک مسجد یک نماز جماعت»
کد خبر: 3884395
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران خبر داد:

راه‌اندازی پویش «هر خانه یک مسجد یک نماز جماعت»

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و توصیه مرکز رسیدگی به امور مساجد به برگزار نشدن نمازهای جماعت تا اطلاع ثانوی به علت بیماری کرونا، پویش «هر خانه یک مسجد یک نماز جماعت» اجرا می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مجتبی سالک رازی،  رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از اجرای پویش «هر خانه یک مسجد یک نماز جماعت» خبر داد و گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و توصیه مرکز رسیدگی به امور مساجد به برگزار نشدن نمازهای جماعت تا اطلاع ثانوی به علت بیماری کرونا، پویش «هر خانه یک مسجد یک نماز جماعت» اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: این پویش در راستای زنده نگه داشتن فضای معنوی نماز جماعت و تقویت عبادت خانوادگی انجام می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر و فیلم‌های مربوط به نماز جماعت خانوادگی خود را ارسال کنند.

وی درباره راه‌های ارسال آثار، گفت: افراد از 20 اسفند‌ تا 31 فروردین 99 فرصت دارند آثار خود را یا در اینستاگرام بارگذاری و صفحه پویش «هر خانه یک مسجد یک نماز جماعت» harkhanehyekmasjed@ را تگ کنند یا می‌توانند تصاویر خود را به همراه مشخصات فردی از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره 09331895077 ارسال کنند.

حسین رشیدی

انتهای پیام
captcha