ارائه خدمات مشاوره‌ای از سوی بهزیستی قم به مردم
کد خبر: 3884619
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

ارائه خدمات مشاوره‌ای از سوی بهزیستی قم به مردم

۲۰ تن از مشاوران با تجربه و متخصص استان در مرکز ۱۴۸۰ بهزیستی قم با هدف آرامش‌بخشی به جامعه در شرایط کنونی، آماده خدمت‌رسانی و پاسخگویی به مردم هستند. 

ارائه خدمات مشاوره‌ای از سوی بهزیستی قم به مردمبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی بهزیستی قم، مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی قم با تقدیر از خدمات کلیه ارگان‌ها و دستگاه ها وخصوصا کادر درمانی جهت کنترل و پیشگیری از شیوع این بیماری گفت: اداره کل بهزیستی استان قم نیز به همین منظور با تقویت مرکز صدای مشاور از ساعت ۸ تا۲۰ پاسخگوی تماس های همشهریان است.
وی افزود: مشاورین ما دارای تخصص‌های ارائه مشاوره درزمینه خانواده، امور تربیتی، تحصیلی، کودکان و نوجوانان، ازدواج، اختلالات روانی و ...هستند و روزانه به بیش از ۱۲۰ مورد تماس پاسخ می‌دهند.
پهلوانی ضمن دعوت از کلیه همشهریان به آرامش افزود: توجه به توصیه های بهداشتی و پیشگیری، حضور در منزل به عنوان امن ترین مکان، پرهیز از مسافرت و همچنین استفاده از خدمات مشاوره ای تلفنی از جمله بهترین اقدامات در این دوره زمانی است.
شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha