مردم، دولت و تولیدکنندگان؛ سه ضلع تحقق شعار سال
کد خبر: 3886833
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹

مردم، دولت و تولیدکنندگان؛ سه ضلع تحقق شعار سال

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همراهی مردم، دولت و تولید‌کنندگان را سه ضلع مهم سرعت‌بخشی به تولید دانست و افزود: تولیدکنندگان به عنوان ضلع اول باید با دقت و سرعت و بدون فوت وقت به دنبال تولید بروند.

مردم، دولت و تولیدکنندگان؛ سه ضلع تحقق شعار سالحجت‌الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به نامگذاری امسال مقام معظم رهبری با شعار «جهش تولید» بیان کرد: سرعت‌بخشی به تولید در تحقق شعار رهبری امری مهم است و برای رسیدن به آن باید تلاش شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی سرعت‌بخشی به تولید را در گرو سه ضلع مهم همراهی مردم، دولت و تولیدکنندگان دانست و افزود: تولیدکنندگان به عنوان ضلع اول باید با دقت و سرعت و بدون فوت وقت به دنبال تولید بروند و با اتکا به داشته‌های خود و توان داخلی از زمان بهترین بهره را برای تولید و عرضه در داخل کشور به وجود آورند و زمینه را برای صادرات فراهم کنند.

آزادیخواه ضلع دوم این مثلث را دولت برشمرد و‌ گفت: کم کردن زمان صدور مجوزها برای تولیدکنندگان موجب سهولت در تولید می‌شود و بانک‌ها نیز در ضلع دوم این مثلث باید کمک کنند که در حداقل زمان ممکن بتوان وام را در اختیار تولیدکننده یا سرمایه‌گذار قرار دهند.

وی ضلع سوم این مثلث را مردم بیان و تصریح کرد: حمایت از تولید داخلی با خرید کالای ایرانی باعث حمایت از تولید داخل و جهش تولید شده و وقتی مصرف تولید داخلی بالا برود باعث ایجاد انگیزه برای تولیدکننده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha