لازمه رسیدن به خودکفایی توجه ویژه به بخش تولید است
کد خبر: 3887116
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۷

لازمه رسیدن به خودکفایی توجه ویژه به بخش تولید است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: به طور قطع اگر بخواهیم کشور به خودکفایی برسد باید به بخش تولید توجه ویژه شود.

لازمه رسیدن به خودکفایی توجه ویژه به بخش تولید استبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه، مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، ضمن تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید»، اظهار کرد: چند سالی است که رهبر معظم انقلاب موضوعات مختلفی را به عنوان موضوع سال انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه در راستای شکوفایی اقتصاد کشور سال گذشته «رونق تولید» نام گرفت، افزود: ایشان تأکید داشتند اقداماتی که سال گذشته انجام شده است باید تکمیلی آن را امسال داشته باشیم بنابراین امسال با عنوان «جهش تولید» اعلام شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: به طور قطع اگر ما بخواهیم کشور به خودکفایی برسد باید توجه ویژه به بخش تولید شود.

وی ضمن تقدیر از مسئولین دستگاه‌های اجرایی و نهادها ابراز داشت: سال گذشته در راستای رونق تولید فعالیت‌های خوبی انجام شد و امیدواریم در سال ۹۹ جهشی در تولید داشته باشیم.

مجیدی با اشاره به اینکه اگر ما به سمت تولید برویم استقلال قطعی ما حاصل خواهد شد، تأکید کرد: به لحاظ اینکه از آن وابستگی‌هایی که به نفت داشتیم، جدا می‌شویم و به سمتی می‌رویم که روی پای خود بایستیم. اگر موضوع اقتصاد خرد در جامعه فراگیر باشد تا هر کسی بتواند برای خود حرکتی انجام دهد و بتواند به‌صورت مستقل زندگی خود را برپا کند به طور قطع می‌تواند اثرات خود را داشته باشد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: سال گذشته بسیج در این زمینه ورود پیدا کرد و در بحث محرومیت‌زدایی فعالیت‌هایی را انجام داد که توانست بسیار مؤثر واقع شود.

وی با بیان اینکه در اواخر سال ۹۸ بحث کمک جهیزیه خانواده‌های زیر پوشش و کمک معیشتی ارزاق عمومی به افراد آسیب دیده را داشتیم، گفت: امیدواریم در سال ۹۹ طبق برنامه‌های سالیانه‌ای که از سوی سازمان بسیج مستضعفین پیش‌بینی می‌شود، بتوانیم گام بزرگ‌تری را در استان همدان برداریم. انتظار رهبر معظم انقلاب این است که یک حرکت جهشی داشته باشیم و این حرکت‌ها را معمولا در بستر بسیج بهتر می‌توان انجام داد و ما سعی می‌کنیم تمام توان خود را بگذاریم.

مجیدی تصریح کرد: امسال با بکارگیری نیروهای بسیجی در سراسر استان سعی می‌کنیم کمک حال دستگاه‌های دولتی باشیم و در اجرای پروژه‌هایی که پیش بینی شده است بتوانیم به سازمان برنامه و بودجه استان کمک کنیم و قسمت اعظمی از برنامه‌ها را با بکارگیری بسیج و نیروهای مردمی انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha