کمک به 1200 خانواده آسیب‌دیده از کرونا در اسدآباد
کد خبر: 3891575
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
به همت فعالان جبهه فرهنگی؛

کمک به 1200 خانواده آسیب‌دیده از کرونا در اسدآباد

مسئول جبهه فرهنگی واجتماعی انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد هم همسو با سراسر کشور جهت یاری رسانی به آسیب دیدگان کرونا وارد عرصه عمل شده و 1200 خانواده این شهرستان را مورد حمایت قرار دادند.

کمک به 1200 خانواده آسیب‌دیده از کرونا در اسدآبادحجت‌الاسلام احسان عباسی، مسئول جبهه فرهنگی واجتماعی انقلاب اسلامی شهرستان اسداباد در گفت‌و‌گو با ایکنا ار همدان گفت: با شیوع ویروس کرونا و نیاز به حضور نیروهای مردمی، فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد نیز جهت خدمت رسانی وارد عمل شدند.
مسئول جبهه فرهنگی واجتماعی انقلاب اسلامی شهرستان اسداباد افزود: ستاد جبهه فرهنگی اسدآباد از اواخر اسفندماه سال 98 فعالیت خود را در حوزه کمک رسانی آغاز کرد و تا چند روز گذشته نیز ادامه داشت.
عباسی ابراز کرد: این مجموعه طی پنج مرحله بسته‌های غذایی و بهداشتی را برای خانواده‌هایی که به دلیل قرنطینه خانگی و تعطیلات کرونایی کسب و کار خود را از دست داده و فاقد درآمد بودند تهیه و توزیع کرد.
وی ادامه داد: در این راستا فعالان جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد جهت یاری رسانی به آسیب دیدگان کرونا وارد عرصه عمل شده و 1200 خانواده این شهرستان را مورد حمایت قرار دادند.

انتهای پیام
captcha