توزیع دو هزار بسته کمک‌های مؤمنانه در قالب رزمایش همدلی
کد خبر: 3899283
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

توزیع دو هزار بسته کمک‌های مؤمنانه در قالب رزمایش همدلی

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از توزیع 2 هزار بسته کمک‌های مومنانه از محل موقوفات مرحوم سیف‌الدوله در بین نیازمندان خبر داد.

توزیع دو هزار بسته کمک‌های مؤمنانه در قالب رزمایش همدلیحمیدرضا نوروزی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ماه رمضان از اطعام دهی ۳ هزار نفر در شب‌های قدر خبر داد و گفت: در هر یک از شب‌های قدر یک هزار غذا از محل موقوفات مرحوم سیف‌الدوله با همکاری هیئت‌های مذهبی ملایر پخت و در بین نیازمندان ملایر توزیع می‌شود و برای تهیه این تعداد غذا ۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی بابیان اینکه برنامه شب‌های قدر نیز به‌صورت مجازی برای مردم ملایر برگزار می‌شود، گفت: این برنامه‌ها از ساعت ۲۳ بر روی همه صفحات مجازی شهرستان قابل‌مشاهده است.
نوروزی بابیان اینکه برنامه مناجات سحرگاهی نیز در امامزاده عبدالله ملایر ضبط و مستندسازی شده است، گفت: این برنامه در فضای مجازی قابل‌رؤیت است.
وی با اشاره به سایر برنامه‌های انجام‌شده اوقاف و امور خیریه ملایر در روزهای گذشته است، گفت: توزیع دو هزار بسته کمک‌های مؤمنانه در قالب رزمایش همدلی بااعتبار ۶۰۰ میلیون تومان، برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی در سطح شهر هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، توزیع ۳۲ هزار قرص نان در محلات حاشیه شهر ملایر با کمک فرمانداری و هیئت زینبیون‌، توزیع یک هزار لیتر شربت نذری امام حسن مجتبی و... بخشی از فعالیت‌های این اداره در ماه رمضان بوده است.

انتهای پیام
captcha