نقش‌آفرینی مؤثر روابط عمومی در رسانه‌ها منجر به حفظ وحدت ملی می‌شود
کد خبر: 3899315
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

نقش‌آفرینی مؤثر روابط عمومی در رسانه‌ها منجر به حفظ وحدت ملی می‌شود

معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه فجر فارس با یادآوری نقش روابط عمومی‌ها در سازمان‌ گفت: در سطح کلان، این روابط عمومی و نقش‌آفرینی موثر آن در سطح رسانه است که می‌تواند به وحدت و همبستگی ملی فراگیر بین مردم و مسئولان یک کشور منجر شود.

به گزارش ایكنا از فارس، جلال یارمحمدی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس امروز، 27 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن روز روابط عمومی، گفت: روابط عمومی به‌عنوان یکی از ارکان اصلی تشکیلات هر سازمان و نهاد وظیفه تولید و پردازش اطلاعات و اخبار مورد نظر رسانه‌ها و افکار عمومی را بر عهده دارد.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی چشم بینا و گوش شنوای سازمان است، گفت: در سطح کلان، این روابط عمومی و نقش‌آفرینی موثر آن در سطح رسانه است که می‌تواند به وحدت و همبستگی ملی فراگیر بین مردم و مسئولان یک کشور منجر شود.

یارمحمدی با بیان اینکه ظهور شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی فرآیند اطلاع‌رسانی را دچار تحول کرده است، افزود: هر سازمانی برای معرفی شایسته خط مشی و تشریح عملکرد نهادی و همچنین پاسخ مناسب به افکار عمومی متناسب با خصوصیات مخاطبین نیازمند کارشناسان روابط عمومی فعال و آشنا به علوم روز است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با تصریح اینکه حفظ و تقویت ارتباط دوسویه بین مردم و مدیران رسالت مهم روابط عمومی است، گفت: روابط عمومی به‌عنوان پُل ارتباطی بین مردم و مسئولان سازمان عمل می‌کند و همان‌طور که در اِقناع افکار عمومی نسبت به خط مشی سازمان موثر است، در آگاه ساختن مدیران نسبت به نظرات مردم نیز یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده دارد.

وی درپایان روز روابط عمومی را به همه همکاران پرتلاش و زحمتکشم در روابط عمومی سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و همچنین اصحاب رسانه و جراید استان که بیشترین زحمات مجموعه‌ای روابط عمومی بر دوش این قشرعزیزاست تبریک گفت و ابراز امیدواری كرد: در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی با روحیه‌ای انقلابی و جهادی موفق باشند.

انتهای پیام
captcha