14 خرداد در حرم مطهر امام(ره) مراسمی برگزار نمی‌شود/ سخنرانی زنده رهبر معظم انقلاب
کد خبر: 3901941
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
محمدعلی انصاری:

14 خرداد در حرم مطهر امام(ره) مراسمی برگزار نمی‌شود/ سخنرانی زنده رهبر معظم انقلاب

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) در آخرین جلسه این ستاد اعلام کرد: مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) برای احترام به سلامت مردم روز 14 خرداد در حرم مطهر ایشان برگزار نمی‌شود، اما رهبر معظم انقلاب در این روز از طریق رسانه‌ها به صورت زنده سخنرانی خواهند کرد.

محمدعلی انصاری

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری در آخرین جلسه ستاد که صبح امروز، شنبه 10 خرداد، برگزار شد با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: همان‌گونه که در جلسه قبل هم اعلام شد، برای احترام به سلامت مردم روز 14 خرداد در حرم مطهر امام(ره) مراسم نداریم.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) افزود: تولیدات فرهنگی ما برای فضای مجازی به نقطه پایانی رسیده و از روز شنبه همه تولیدات فرهنگی را در اختیار مردم قرار می‌دهیم و امیدواریم بتوانیم خلائی که به وجود آمده را از طریق دیگری جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری روز 14 خرداد ماه از طریق رسانه‌ها به صورت زنده سخنرانی خواهند داشت، افزود: در مناطق سفید کشور با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط می‌توانند مردم را به مساجد دعوت کنند و حداقل مراسمی را در حسینیه‌ها و مساجد داشته باشند و مردم سخنان رهبری را استماع کنند.

انصاری با بیان اینکه هویت نظام اسلامی ما به «انقلابی‌بودن» است، گفت: نوشیدن جام زهر، عزل قائم مقام رهبری، ارتداد سلمان رشدی، نامه به گورباچف و .... از اقدامات انقلابی امام(ره) و تشکیل کمیته‌های انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران و نوشتن وصیت‌نامه نیز از تصمیمات انقلابی امام(ره) است.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) بیان کرد: انقلابی‌بودن به پرخاشگری ربطی ندارد. انقلابی‌بودن به معنای شجاع‌تر بودن، مؤمن‌تر بودن، مردمی بودن، عالم‌تر بودن و اخلاقی‌تر بودن است.

ادامه دارد

انتهای پیام
captcha