همدلی، وحدت و وفاق از عوامل موفقیت نمایندگان مجلس است
کد خبر: 3903267
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

همدلی، وحدت و وفاق از عوامل موفقیت نمایندگان مجلس است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قزوین گفت: یکی از عوامل اصلی موفقیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی همدلی، وحدت و وفاق مجموعه نمایندگان در مجلس است که امیدواریم این مسئله مهم در دوره پیش رو سرلوحه عملکرد و رفتار نمایندگان قرار گیرد.

همدلی، وحدت و وفاق ا ز عوامل موفقیت نمایندگان مجلس استبه گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قزوین، در جمع دست‌اندرکاران سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی همان‌قدر که بر سیاست داخلی مؤثر است بر سیاست خارجی و مناسبات بین‌المللی نیز مؤثر بوده و می‌تواند پیام انقلاب اسلامی و مردم ایران را به سایر ملت‌ها و دولت‌های جهان به‌خوبی مخابره کند.

وی افزود: یکی از عوامل اصلی موفقیت نمایندگان در مجلس شورای اسلامی همدلی، وحدت و وفاق مجموعه نمایندگان در مجلس است که امیدواریم این مسئله مهم در دوره پیش رو سرلوحه عملکرد و رفتار نمایندگان قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: مجلس ریل‌گذار مملکت است لذا رئیس مجلس باید با هوشمندی و قدرت تشخیص شایسته طرح‌ها و لوایح مهم و گره‌گشا را در اولویت مجلس قرار دهد.

وی اظهار کرد: داشتن روحیه جهادی یک نماینده به‌ویژه رئیس مجلس و هیئت رئیسه در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

حجت‌الاسلام معبودی همچنین از تلاش همه طلاب مجموعه سازمان بسیج طلاب و روحانیون در مبارزه با بیماری کرونا و همچنین رزمایش قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha