دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی در زمینه اهتمام به نماز ارزیابی می‌شوند
کد خبر: 3904167
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی در زمینه اهتمام به نماز ارزیابی می‌شوند

مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی، گفت: دستگاه‌های اجرایی و زیر مجموعه آن‌ها از نظر اهتمام به برگزاری نماز جماعت در استان بررسی می‌شوند.

دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌شرقی در زمینه نماز جماعت ارزیابی می‌شونداسدالله ضیایی، مدیر ستاد اقامه نماز استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی،  گفت: ۸۰ دستگاه اجرایی و بیش از ۱۰۴ دستگاه اقماری و زیر مجموعه آن‌ها از نظر شاخص‌های عمومی و وظایف اختصاصی در استان بررسی می‌شوند.

وی افزود: داشتن امام جماعت و نمازخانه، نظافت و داشتن وضوخانه، تعداد افراد شرکت کننده و تبلیغ مناسب و اجرای برنامه‌های مناسب و کوتاه بین دو نماز از جمله ۱۰ شاخص عمومی مورد ارزیابی دستگاه هاست.

ضیایی، اضافه کرد: دستگاه‌ها پس از ارائه گزارش عملکرد و خود اظهاری، ارزیابی و راستی آزمایی می‌شوند و سپس داوری شده و در نهایت به استانداری معرفی می‌شوند تا طی مراسمی با عنوان اجلاس نماز که احتمالاً در پایان سال خواهد بود دستگاه‌های برتر معرفی ‌شوند.

مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید به نمازخانه زیبا مجهز باشند گفت: مجهز شدن ادارات به نمازخانه های زیبا موجب رغبت در بین کارمندان برای برگزاری نماز جماعت می شود.

انتهای پیام
captcha