معرفی برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی
کد خبر: 3905733
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

معرفی برگزیدگان جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش کردستان گفت: ۸ معلم کردستانی به عنوان برگزیدگان ششمین جشنواره الگو‌های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی معرفی شدند.

محمد اکبرزاده، رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در راستای ارتقای کمی و کیفی شیوه‌های تدریس، اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج سنتی در شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، هرساله اقدام به برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی می‌کند.

وی افزود: این جشنواره می‌تواند بسیاری از مشکلات تربیتی دانش‌آموزان پایه‌های هفتم و هشتم را حل کرده و زمینه فرهنگ‌سازی، ترویج و اشاعه سبک زندگی اسلامی را در مدرسه فراهم آورند.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: تعداد 188 نفر از مدرسان درس تفکر و سبک زندگی در مرحله شهرستانی در مناطق و نواحی استان به صورت تدریس کلاسی و تدریس مجازی در جشنواره شرکت داشتند که از این تعداد 35 تدریس موفق، به مرحله استانی راه یافت.

وی تصریح کرد: پس از داوری آثار دریافت شده، تعداد هشت نفر به عنوان نفرات برتر تدریس استانی در پایه‌های هفتم و هشتم انتخاب و به مرحله کشوری جشنواره راه یافتند که مورد تقدیر استانی و شهرستانی قرار خواهند گرفت.

اکبرزاده به برگزیدگان استانی ششمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی اشاره کرد و گفت: فاطمه احمدزاده از شهرستان بیجار، صادق اسدی و سحر دولتیاری هردو از ناحیه دو سنندج، فرهاد محمدی از شهرستان کامیاران، نسیم اکبری از منطقه کلاترزان، سعید مرادی از شهرستان قروه، زمانه رضایی از شهرستان سقز و سهیلا شیخ‌احمدی از ناحیه یک سنندج به عنوان نفرات برگزیده استانی این جشنواره معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha