خادمان حرم رضوی در حد توان و نیاز مبارزه با كرونا را ادامه دهند
کد خبر: 3907816
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

خادمان حرم رضوی در حد توان و نیاز مبارزه با كرونا را ادامه دهند

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به خدمت‌رسانی خادمان حرم رضوی طی ایام شیوع كرونا به مردم گفت:‌ خادمان امام رضا(ع) در حد توان و نیاز مبارزه با این بیماری را ادامه دهند چراکه اگر این کار رها شود، لطمه شدیدتری به ما وارد می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 10 تیرماه در جلسه تجلیل از خادم‌یاران آستان قدس رضوی فعال در عرصه مبارزه با كرونا در این استان گفت: ائمه اطهار ولی نعمت ما هستند و خدمت به آنان مقامی نیست که به سادگی به کسی عنایت شود.

وی افزود: از قدیم به یاد داریم که گفته‌اند تا امام نطلبد، حتی یک سلام ساده هم نمی‌توانیم از راه دور نثار ایشان کنیم و طلبیدن ائمه اطهار یعنی خدای متعال عنایت داشته باشد چراکه ائمه اطهار(ع) به جز در راه رضا و خواست خدا کاری انجام نمی‌دهند.

آیت‌الله دژكام بیان كرد: امروز در بحران کرونا چه زیباست که می‌گویند خادمان امام رضا(ع) دارند میدان‌داری می‌کنند و توفیق انجام این کار میدانی نعمت بزرگی است که نصیب خادم‌یاران رضوی در استان فارس شده است.

امام جمعه شیراز بیان كرد: یکی از مشکلاتی که در خصوص بیماری‌های واگیردار وجود دارد این است که بعد از مدتی مردم و حتی مسئولان از پیگیری اجرای دستورالعمل‌های اجتماعی و بهداشتی خسته می‌شوند و کار را رها می‌کنند اما خادمان امام رضا(ع) در حد توان و نیاز مبارزه با این بیماری را ادامه دهند چراکه اگر این کار رها شود، لطمه شدیدتری به ما وارد می‌شود.

انتهای پیام
captcha