تظاهرات علیه طرح الحاق در پایتخت آلمان + عکس
کد خبر: 3908553
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

تظاهرات علیه طرح الحاق در پایتخت آلمان + عکس

صدها تن از شهروندان برلین، پایتخت آلمان در اعتراض به طرح الحاق مناطقی در کرانه باختری به اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

تظاهرات علیه طرح الحاق در پایتخت آلمان + عکسبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، این تظاهرات روز گذشته جمعه، 13 تیرماه، در پاسخ به دعوت سازمان‎های فلسطینی مقابل پارلمان آلمان برگزار شد.

معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن عباراتی چون «نه به طرح الحاق»، «تبعیض نژادی در فلسطین را متوقف کنید» و «همه اسرای فلسطینی را آزاد کنید» طرح اسرائیلی الحاق را محکوم کردند.

احمد محیسن، یکی از تظاهرات‌کنندگان در این باره تصریح کرد: اسرائیل قصد دارد نزدیک به 30 درصد از اراضی کرانه باختری را تصرف کند.

وی با بیان این که این طرح موجب راه افتادن موج جدیدی از پناهندگی‌ها و پایان دادن اختلافات می‌شود، از دولت آلمان و همه جهانیان خواست تلاش خود را برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل به منظور منصرف شدن از این طرح بیشتر کنند.

طرح الحاق شامل تصرف دره اردن و همه شهرک‌ها در کرانه باختری شده و براساس گزارش‌های فلسطینی بیش از 30 درصد از کرانه باختری را در بر می‌گیرد.

براساس اعلام بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالی قرار بود این طرح از اول ماه جولای اجرایی شود اما فشارهای موجود در سایه واکنش‌های بین‌المللی و اختلافات موجود بین سران این رژیم و دولت آمریکا این امر را تحت تأثیر قرار داد.

تظاهرات علیه طرح الحاق در پایتخت آلمان + عکس

تظاهرات علیه طرح الحاق در پایتخت آلمان + عکس

تظاهرات علیه طرح الحاق در پایتخت آلمان + عکستظاهرات علیه طرح الحاق در پایتخت آلمان + عکس

انتهای پیام
captcha