جریان‌شناسی مداحی از حیث محتوا؛ هدف تشکیل کانون مداحان
کد خبر: 3912453
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴

جریان‌شناسی مداحی از حیث محتوا؛ هدف تشکیل کانون مداحان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان گفت: جریان‌شناسی مداحی از حیث محتوا هدف تشکیل کانون مداحان است.

جریان‌شناسی مداحی از حیث محتوا؛ هدف تشکیل کانون مداحانحجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، به برگزاری چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان اشاره و اظهار کرد: روز گذشته مداحان واجد شرایط در این انتخابات شرکت کردند و لیست نفرات منتخب متعاقبا اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات با رعیات پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ابراز کرد: از بین رؤسای کانون مداحان شهرستانی تعداد ۴ نفر و از بین مداحان شاخص که طی انتخاباتی جداگانه مشخص شدند، تعداد ۳ نفر و در مجموع ۷ نفر به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره کانون مداحان استان معرفی شدند.

این مسئول ادامه داد: تعداد ۳۲۵ نفر از بین ۴۰۰ مداح واجد شرایطی که در طول سال به‌طور مداوم به امر مداحی مشغول هستند، پای صندوق‌های رأی آمدند و از این طریق اعضای هیئت‌مدیره و رئیس کانون مداحان شهرستانی مشخص شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان هدف از تشکیل کانون مداحان را ساماندهی ذاکران، ستایشگران و مداحان اهل‌بیت (ع)، نظارت بر عملکرد تخصصی و شأنی آن‌ها، ارتقای کمی و کیفی سطح مداحان، تعیین متولی خاص در امور مداحان، جریان شناسی مداحی از حیث محتوا، الحان و اشعار و همچنین هدایت فعالیت‌های تبلیغی مداحان در راستای نهضت تبیین اسلام ناب محمدی (ص) در جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی برشمرد.

وی با اشاره به دستورالعمل برگزاری انتخابات کانون مداحان بیان کرد: امسال شاهد تغییراتی در ترکیب اعضای کانون مداحان بودیم که یکی از آن تغییرات، حضور مداحان شاخص در انتخابات کانون مداحان بود که این حضور رشد و تعالی فعالیت‌های مداحان بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام
captcha