توزیع 1250 عدد کارت هدیه بین نوجوانان منطقه حصار امام(ره) همدان
کد خبر: 3915948
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

توزیع 1250 عدد کارت هدیه بین نوجوانان منطقه حصار امام(ره) همدان

مسئول مجموعه فرهنگی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حصار امام خمینی(ره) از توزیع 18 هزار عدد ماسک در بین نیازمندان این منطقه خبر داد و گفت: هم‌چنین همزمان با دهه امامت و ولایت تعداد 1250 عدد کارت هدیه به کودکان و نوجوانان اهدا شد.

توزیع 1250 عدد کارت هدیه دربین نوجوانان منطقه حصار امام(ره) همدانمحمدجواد حضرتی، یکی از فعالان فرهنگی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) حصار امام خمینی(ره) اظهار کرد: با آغاز موج کرونا در کشور با همکاری هنرستان خورشیدپور، معاونت اجتماعی سپاه همدان و همچنین پایگاه مقاومت نجف اشرف و شهرداری همدان، اقدام به تولید بیش از 18 هزار عدد ماسک ۳ لایه و توزیع در بین نیازمندان منطقه محروم حصار امام خمینی(ره)، اسلامشهر و کوی کوثر شد.
وی ادامه داد: این اقدام با حضور بیش از ۴۰ نفر از بانوان به صورت جهادی انجام شد و حدود ۲۵۰۰ بطری مواد ضدعفونی‌کننده تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.
حضرتی بیان کرد: در پی بروز این بیماری با همت این مجموعه فرهنگی و تعدادی از خیرین شهر، تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰۰ پرس غذای گرم در میان نیازمندان منطقه در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری دوستان حدود ۴۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش بیش از 25 میلیون تومان تهیه و در بین نیازمندان در فواصل مختلف توزیع شد.
این فعال فرهنگی یادآور شد: این مجموعه همچنین در جشن میلاد ائمه علیهم‌السلام و اعیاد غدیر فعال بوده و برنامه‌هایی همچون کاروان شادی، اجرای سرود، استندآپ کمدی و ... را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرده است.
حضرتی یکی ابراز کرد: این مجموعه در حرکتی خودجوش در روز عید غدیر اقدام به توزیع کارت هدیه در بین نوجوانان و جوانان این منطقه کرد که مبلغ هزینه شده در این زمینه مجموعاٌ 25 میلیون تومان بود و ۱۲۵۰ کارت هدیه توزیع شد که از محل کمک‌های مردمی و کار آفرینی در زمینه تهییه مواد غذایی در منزل تهیه شد.
وی گفت: این مجموعه همچنین مبلغ 1 میلیون تومان برای کمک به آزادی یک زندانی جرائم غیرعمد به ستاد دیه تحویل داد.

انتهای پیام
captcha