تجاری‌سازی یافته‌های اقتصادی خدمتی دیگر از جهاددانشگاهی است
کد خبر: 3917346
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

تجاری‌سازی یافته‌های اقتصادی خدمتی دیگر از جهاددانشگاهی است

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی گفت: این نهاد با پشت سر گذاردن ۴ دهه توانسته در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی و آموزشی و حتی تجاری‌سازی یافته‌های اقتصادی خدماتی صورت دهد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مسعود شهرجردی، رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی، امروز، 28 مرداد ماه در مراسم رونمایی از سه کتاب قرآنی حیات طیبه در قرآن کریم، آموزه‌های داستان سحره فرعون در قرآن کریم و لوگوس «کلمه در ادیان ابراهیمی» تألیف حجت‌الاسلام اکبری‌مطلق که در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان برگزار شد، جهاددانشگاهی را مجموعه‌ای دانش‌بنیان دانست و اظهار کرد: این نهاد انقلابی به عنوان الگوی اسلامی ایرانی به پیشرفت مبانی دانش بنیان اهمیت می‌دهد.

وی با تأکید براینکه جهاددانشگاهی در طول 40 سال توانسته است کارهای بر زمین مانده را به بهترین شکل ممکن اجرایی کند، تصریح کرد: این نهاد با پشت سر گذاردن 4 دهه توانسته در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی و آموزشی و حتی تجاری‌سازی یافته‌های اقتصادی خدماتی صورت دهد.

شهرجردی حوزه فعالیتی جهاددانشگاهی را دانشجو محور عنوان و اضافه کرد: بسیاری از فعالیت‌های انجام شده در جهاددانشگاهی استان در سطح کشور مورد توجه قرار گرفته و منتج به اتفاقات خوبی در سطح ملی شده است، سازمان انتشارات یکی از مراکز زیر مجموعه این نهاد است که هرماه از کتاب‌های چاپ شده رونمایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha