جلوه‌گری ارادت به سالار شهیدان با اهدای هزینه ۱۱۰ هزار ماسک به مدافعان سلامت
کد خبر: 3917712
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸

جلوه‌گری ارادت به سالار شهیدان با اهدای هزینه ۱۱۰ هزار ماسک به مدافعان سلامت

موقوفه حاج «محمدمهدی زارع باغشاهی» در آستانه ماه محرم، یک میلیارد ریال برای خرید ماسک به دانشگاه علوم پزشکی شیراز هدیه کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، مهرداد شریفی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 29 مردادماه در دیدار و تجلیل از متولی موقوفه محمد‌مهدی زارع باغشاهی گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه محرم این موقوفه یک میلیارد ریال برای خرید ماسک به دانشگاه علوم پزشکی شیراز هدیه کرد.

وی با سپاس از این اقدام شایسته و خداپسند و دعوت از مردم و موقوفه‌ها برای اقدام مشابه به ویژه در ایام سوگواری سالار شهیدان، گفت: طبق نظر متولی این موقوفه، مبلغ اهدایی برای خرید ۱۱۰هزار عدد ماسک طبی سه لایه هزینه می‌شود که ۷۰ هزار عدد از آن در اختیار کارکنان درمانی این دانشگاه علوم پزشكی شیراز و ۴۰هزار عدد نیز برای تحویل به سایر نهادها و اقشار کم درآمد در اختیار موقوفه قرار می‌گیرد.

حبیب خلدبرین، متولی موقوفه حاج «محمدمهدی زارع باغشاهی» نیز با اشاره به تأسیس این موقوفه از سال ۱۲۸۷ خورشیدی و مصرف عواید آن در کمک به یتیمان و نیازمندان، برنامه‌های مذهبی و سایر کارهای نیک، گفت: این موقوفه همه ساله به‌ویژه در ایام سوگواری سالار شهیدان، در برپایی مراسم برخی مساجد شیراز از جمله مسجدالنبی(ص) و مسجد مولا مشارکت داشته است.

وی افزود: امسال بخشی از مبالغی که قرار بود در برپایی مراسم‌های سوگواری ماه‌های محرم و صفر هزینه شود، در راستای کمک به پیشگیری از بیماری کووید-۱۹ به دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهدا شد.

خلدبرین با قدرشناسی از کارکنان حوزه بهداشت و درمان به ویژه مدافعان جان‌فشان خط مقدم سلامت بیان کرد: همه باید قدردان این کوشش‌های ایثارگرانه بوده و در یاری نظام سلامت به مقدار توان نقش داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha