اقدام موهن نشریه فرانسوی چهره کریه لیبرال دموکراسی را به رخ جهانیان کشید
کد خبر: 3922224
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

اقدام موهن نشریه فرانسوی چهره کریه لیبرال دموکراسی را به رخ جهانیان کشید

اقدام موهن نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در باز نشر کاریکاتورهای اهانت‌آمیز نسبت به ساحت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد (ص) توهین به ارزش‌های والای انسانی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان است که باعث جریحه دار شدن قلب هر موحدی در جهان شده و بار دیگر چهره کریه لیبرال دموکراسی، مدرنیته و جاهلیت مدرن را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش ایکنا از کردستان، دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان طی بیانیه‌ای اقدام موهن نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی را محکوم کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن‌الرحیم

وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَهً لِلْعَالَمِینَ

اسلام دین رحمت و پیامبر اسلام حضرت ختمی مرتب محمد مصطفی صلی الله علیه و آله نماد رحمت وعطوفت برای آحاد بشر است. این کلام شاگرد بزرگ و وصی محمد مصطفی صلی الله علیه و آله، یعنی حضرت علی علیه السلام است که درباره انسان ها به کارگزار خود می فرماید: دل خود را آکنده از مهر و محبّت و لطف نسبت به مردم بگردان .... زیرا که مردم دو دسته‌اند : یا برادر دینی تو هستند و یا همنوع تو در خلقت.

اقدام موهن نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در باز نشر کاریکاتورهای اهانت‌آمیز نسبت به ساحت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد(ص) توهین به ارزش‌های والای انسانی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان است که باعث جریحه‌دار شدن قلب هر موحدی در جهان شده و باردیگر چهره کریه لیبرال دموکراسی، مدرنیته و جاهلیت مدرن را به رخ جهانیان کشید.

توهین‌های سخیف و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه و سوزاندن مصحف نورانی قرآن کریم در سوئد، نمونه‌هایی از جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی مدعیان آزادی بیان و احترام به عقاید در اروپاست. مسلمانان معتقدند که اهانت به یکی از انبیای الهی، مانند اهانت به تمام پیامبران و بی حرمتی به قرآن کریم، بی‌حرمتی به تمامی کتب پیامبران الهی است.

بنابراین ضمن محکومیت این اقدامات رذیلانه و حرکات موهن و سخیف که نشان از ارائه راهبرد اسلام هراسی و تفکرات کینه‌توزانه‌ وخصمانه علیه مقدسات اسلامی است به تمامی سردمداران کفر و الحاد، آمریکا، صهیونیسم و جیره‌خواران آنها در فرانسه اعلام می‌کنیم اگر در مقابل دین ما بایستند در مقابل تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد و نخواهیم گذاشت نعمت بزرگ آزادی را در قالب کژ فهمی‌های خود به خورد مردم جهان دهند و با بی‌غیرتی عقیدتی خود ادیان دیگر را به سخره بگیرند.

انتهای پیام
captcha