سیره پیامبر اسلام(ص) نسخه حیات‌بخش انسان‌ها است
کد خبر: 3922338
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

سیره پیامبر اسلام(ص) نسخه حیات‌بخش انسان‌ها است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: سیره پیامبر اسلام(ص) نسخه حیات‌بخش انسان‌ها است و این مسئله موجب کینه شیطانی دولت‌های استکباری برای تخریب چهره نورانی ایشان و قرآن کریم شده است.

سیره پیامبر اسلام (ص) نسخه حیات بخش انسان‌ها استبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۲۲ شهریورماه، گفت: نور وحیانی دین مبین اسلام با تخریب و اهانت شیاطین خاموش شدنی نیست و جامعه از پرتو انوار اسلام به هدایت و آگاهی خواهند رسید.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: سیره پیامبر اسلام(ص) نسخه حیات‌بخش انسان‌ها است و این مسئله موجب کینه شیطانی دولت‌های استکباری برای تخریب چهره نورانی ایشان و قرآن کریم شد.
وی گفت: دول غربی دچار جاهلیت نوین و مبتلا به افکار انحرافی با محوریت صهیونیست جنایتکار شده اند و نتیجه این ددمنشی را در نشریات هدایت شده از سوی افکار پلید را مشاهده می‌کنیم.
سقاء خاطر نشان کرد: نور و رحمت قرآن کریم و حضرت محمد(ص) در عصر کنونی زمینه روشنی قلب‌های مومنان شده است و بشریت از توحید و عدل اسلام بهره‌مند شده اند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: فعالان کانون‌های مساجد با صدور بیانیه‌ای این اقدام ننگین و ددمنشانه دولت فرانسه و نشریه فرانسوی را محکوم کرد و امیدواریم زمینه محاکمه عاملان این اقدام پست بزودی فراهم شود.
وی تأکید کرد: مسلمانان جهان نیز با حرکت‌های اعتراضی خود این اهانت ننگین را محکوم کرده اند و این نشان می‌دهد که مسلمانان با اتحاد و همدلی یک صدا خواستار نابودی تفکر‌های تکفیری در سطح جهان را فریاد می‌زنند.
سقاء بیان کرد: سر منشا نحله‌های امروز ناشی از سردرگمی این افراد نسبت به سیره پیامبر مکرم اسلام(ص) است و این مسئله زمینه سقوط آن‌ها را نزدیک‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha