تولید روزانه 1000 ماسک به همت بسیج دانشجویی جهاددانشگاهی همدان
کد خبر: 3922447
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳

تولید روزانه 1000 ماسک به همت بسیج دانشجویی جهاددانشگاهی همدان

مسئول پایگاه دانشجویی شهید احمدی روشن جهاد دانشگاهی همدان گفت: کارگاه تولیدی ماسک از هفته گذشته با 70 نیرو خانم و روزانه تولید 1000 ماسک در جهاد دانشگاهی همدان فعال شده است.

تولید روزانه 1000 ماسک به همت بسیج دانشجویی جهاددانشگاهی همدانامین رحیمی، مسئول پایگاه دانشجویی شهید احمدی روشن جهاد دانشگاهی همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرحله دوم کمک‌‌های مومنانه در قالب تهیه لوازم‌التحریر، ماسک و اقلام خوراکی به همت این مجموعه و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه بوعلی و حوزه علوم انسانی دانشگاهیان اجرا می‌شود.
مسئول پایگاه دانشجویی شهید احمدی روشن جهاد دانشگاهی همدان، افزود: در این راستا، کارگاه تولیدی ماسک توسط گروه جهادی متشکل از 70 نفر از خواهران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه بوعلی از هفته گذشته در این مجموعه مشغول به کار شده است.
وی با اشاره به اینکه این خواهران، عضو تشکل‌های دانشجویی بوده و قبل از شروع کار، دوره آموزشی یک روزه می‌بینند، گفت: این کارگاه روازنه 1000 ماسک تولید می‌کند که بخش اعظم آن همراه با لوازم‌التحریر و اقلام خوراکی در میان نیازمندان توزیع می‌شود.
رحیمی گفت: غرفه‌هایی در سطح شهر برپا شده است که بخشی از ماسک‌های تولید شده توسط این مجموعه (200 عدد روزانه) به نرخ دولتی به فروش می‌رسد، گفتنی است هزینه فروش این ماسک‌ها مجدد برای تولید ماسک برای نیازمندان هزینه می‌شود.
مسئول پایگاه دانشجویی شهید احمدی روشن جهاد دانشگاهی همدان با بیان اینکه هزینه‌های تولید ماسک توسط خیرین تأمین می‌شود، ابراز کرد: این کارگاه تولید ماسک تا دو هفته آینده همچنان فعال خواهد بود.
وی اشاره‌ای به طرح مشق احسان داشت و گفت: در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند این طرح با همکاری، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت و بسیج دانشجویی در حال انجام است که تهیه اقلام نوشت افزار توسط ستاد اجرایی امام انجام شده است.
رحیمی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی استان وظیفه بسته بندی 50 هزار بسته لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند غرب کشور را بر عهده دارد، گفت: بر اساس ظرفیت هر دانشگاه، تعداد اقلامی که باید بسته‌بندی شوند متفاوت خواهد بود در این بین بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی وظیفه پخش و توزیع را بر عهده خواهد داشت.
وی اشاره‌ای به کمک‌های مومنانه بسیج دانشجویی جهاد دانشگاهی داشت و ادامه داد: در مرحله نخست این رزمایش مومنانه، 120 بسته اقلام خوراکی به ارزش هر بسته 150 هزار تومان توسط این مجموعه تهیه و در میان نیازمندان توزیع شد.
مسئول پایگاه دانشجویی شهید احمدی روشن جهاد دانشگاهی همدان گفت: این مجموعه در راستای اجرای مرحله نخست کمک مومنانه و برنامه‌هایی از این قیبل توانست 25 نیازمند را در سطح استان همدان شناسایی کند.
رحیمی ابراز کرد: بسیج دانشجویی پایگاه شهید احمدی روشن به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ غباروبی مزار شهدا به همراه مداحی و خاطره گویی توسط یکی از راویان دوارن دفاع مقدس را در دستور کار خود دارد که این برنامه به صورت مجازی پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha