توزیع یک هزار بسته «مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان نیازمند اردبیل
کد خبر: 3923299
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

توزیع یک هزار بسته «مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان نیازمند اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از توزیع یک هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان اردبیل در قالب طرح «مهر تحصیلی» به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال خبر داد.

توزیع یک هزار بسته «مهر تحصیلی» در بین دانش آموزان نیازمند اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ۲۵ شهریورماه گفت: طرح «مهر تحصیلی» در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در استان اردبیل اجرا شد. وی افزود: اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه، امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند کرده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل خاطرنشان کرد: بسته مهر تحصیلی توزیعی در بین دانش آموزان شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و سایر موارد است که به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا شد.
ستوده با اشاره به اینکه طرح مهر تحصیلی از جمله برنامه‌های خیرخواهانه در راستای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان مستعد است، بیان کرد: یک هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان و دانشجویان به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها توزیع شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به اینکه نظارت بر نحوه اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان از مهم‌ترین رسالت‌های اوقاف و امور خیریه است، تصریح کرد: بسته‌های مهر تحصیلی طبق نیات واقفان خیراندیش به دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha