برگزاری رژه مشترک نیروهای مسلح کرمان از بیت‌الزهرای حاج قاسم تا گلزار شهدا
کد خبر: 3923799
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

برگزاری رژه مشترک نیروهای مسلح کرمان از بیت‌الزهرای حاج قاسم تا گلزار شهدا

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش از برگزاری رژه موتوری مشترک ارتش، سپاه و نیروی انتظامی از بیت‌الزهرای حاج قاسم به سمت گلزار شهدای کرمان در اولین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از قرارگاه جنوب شرق ارتش، جلیل‌الله، حمزه‌ای، معاون هماهنگ‌ کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، امروز، 29 شهریور ماه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به نظام اسلامی در رکاب ولایت را به ما عطا کرده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه دفاع مقدس در پایگاه هوانیروز کرمان برگزار می‌شود افزود: حضور تیم پروازی بالگردی در این نمایشگاه تدارک دیده شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با اشاره به اینکه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش در ایام هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود تصریح کرد: رژه موتوری مشترک ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در شهر کرمان از بیت الزهرا به سمت گلزار شهدای کرمان برگزار خواهد شد.

حمزه‌ای با بیان اینکه خاطرات و معارف جنگ تحمیلی باید به نسل جوان منتقل شود گفت: کمک‌های مومنانه ارتش در ایام هفته دفاع مقدس در بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا از اولویت‌های برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس است افزود: سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه در شهر کرمان توسط امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه کادر پزشکی ارتش به مناطق محروم اعزام می‌شود تا بتوانیم به افرادی که به هر دلیلی امکان درمان ندارند خدمت‌رسانی شود اظهارکرد: در این ایام از تعدادی از مدافعان سلامت به‌ پاس خدمات ارزنده آنها در مداوای بیماران در ایام شیوع ویروس کرونا تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha